וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 40 טבע למוות בזמן שטבל במקווה בירושלים

23.10.2017 / 14:04

צוותים של מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום החלו בביצוע פעולות החייאה באיש שטבע במקווה. כעבור זמן קצר קבעו הצוותים הרפואיים את מותו בזירה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה

בית בגן יבנה בו נחשד כי התבצע רצח והתאבדות, גן יבנה, 31 באוגוסט 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
בן 40 טבע למוות במקווה בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

גבר כבן 40 טבע למוות בזמן שטבל היום (שני) במקווה ברחוב אבן האזל בירושלים. צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום פתחו בפעולות להחייאתו, אולם למרות מאמציהם נאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

"כשהגעתי למקום נתקלתי באזרחים שהחלו בביצוע פעולות החייאה באיש לאחר שנמשה מהמים", סיפר נחום יוזביץ חובש רפואת חירום של איחוד הצלה. "הצטרפתי אליהם בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום בניסיון להציל את חייו. למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה".

עוד בוואלה! NEWES:
נשיא קטלוניה לא נרתע: "לא נקבל את צעדי ממשלת ספרד"
מסתמן: רוב בבית היהודי מתנגד לחוק חקירות ראש הממשלה
גופה חסרה וחיפוי לקוי: המארב הקטלני שמכה גלים בצבא ארה"ב

טביעה בחוף מגדים, 20 באוקטובר 2017. דוברות מד"א כרמל, מד"א
חוף מגדים בסוף השבוע/מד"א, דוברות מד"א כרמל

ביום שישי טבע למוות גולש כבן 50 בחוף מגדים הסמוך לעתלית, לאחר שאבדו עקבותיו כמה שעות מוקדם יותר. הגולש נמשה בשעות הצהריים מהמים ללא רוח חיים וצוות טיפול נמרץ של מד"א קבע את מותו במקום.

לביב והבי, פרמדיק מד"א שהגיע למקום בניידת טיפול נמרץ מספר כי עדי ראייה דיווחו שהגולש נצפה כשהוא ללא רוח חיים על קו החוף. "כשהגענו למקום הנפגע נמצא כשהוא עם סימני מוות וודאיים, ככל הנראה מזה זמן רב, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום", אמר.

כמה שעות מוקדם יותר טבעה למוות אישה כבת 40 מדרום לחוף ארגמן שבנתניה. האישה נמשתה ללא רוח חיים מהמים וחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בה כמה בדיקות רפואיות. מיד לאחר מכן קבעו את מותה.

"היינו בחוף הים באבטחה רפואית של אירוע ספורטיבי כשקיבלנו במוקד 101 של מד"א דיווח על אישה שנמשתה מחוסרת הכרה מהים אל קו המים", סיפר פרמדיק מד"א דוד שוסמן, שהגיע למקום הטביעה. "ביצענו בה כמה בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא רוח חיים ותוך זמן קצר נקבע מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully