וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר גל המעצרים: יו"ר ארגון להב"ה ישוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים

23.10.2017 / 1:40

בנצי גופשטיין עוכב לחקירה בחשד להתנכלות לבני מיעוטים על רקע טענות ל"התבוללות". בית משפט השלום בירושלים קבע שישוחרר עד ליום חמישי, אך ביצוע ההחלטה עוכב כדי לאפשר למשטרה לשקול הגשת ערר

צילום:רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

גל מעצרים בלהב"ה - כל הפרטים

- יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין צפוי להשתחרר למעצר בית עד ליום חמישי בתנאים מגבילים
- גופשטיין נעצר בלילה שעבר בפשיטה על ביתו ביחד עם 14 פעילים נוספים בארגונו, בחשד כי פעלו לאתר ולאיים על בני מיעוטים שקיימו קשרים עם נערות וצעירות יהודיות
- בית המשפט החליט על עיכוב ביצוע ההחלטה על השחרור עד היום, כדי לאפשר למשטרה לשקול הגשת ערר
- החקירה נפתחה על רקע שורת אירועים של תקיפות והתנכלויות לבני מיעוטים בירושלים

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין צפוי להשתחרר למעצר בית עד ליום חמישי בתנאים מגבילים – כך נקבע אמש (ראשון) בבית משפט השלום בירושלים. זאת, לאחר שגופשטיין נעצר בלילה שעבר בפשיטה על ביתו ביחד עם 14 פעילים נוספים בארגונו, בחשד כי פעלו לאתר ולאיים על בני מיעוטים שקיימו קשרים עם נערות וצעירות יהודיות. השופט איתן כהן החליט לעכב את ביצוע ההחלטה על השחרור עד היום, כדי לאפשר למשטרה לשקול הגשת ערר.

המשטרה טענה בדיון כי גופשטיין חשוד באיומים וביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. החקירה בנושא נפתחה בתחילה כסמויה, על רקע שורת אירועים של תקיפות והתנכלויות לבני מיעוטים בירושלים, על פי החשד על ידי פעילי הארגון, על רקע טענות להתבוללות. במשטרה אמרו כי החקירה והמעצרים נועדו "לגדוע את התופעה" ולמניעת פגיעה על רקע לאומני גזעני מצד פעילי הארגון.

עו"ד בן גביר מסר בתגובה כי: "מדובר במעצר ראוותני שנועד לצרכי ריצוי השמאל הקיצוני והתנועה הרפורמית שהגישו עתירה נגד גופשטיין. ביום שבו נעצר גופשטיין, בעקבות אמירה ליהודייה שלא טוב לצאת עם ערבי, נפגעה הדמוקרטיה במדינת ישראל אנושות. זאת, במיוחד בעוד אנשי שמאל וערבים אמרו דברים חמורים פי כמה, וכלל לא נעצרו".

עוד בוואלה! NEWS:
מחדל הגדר בלכיש: "התחושה היא שאורבים לי, הבית מחורר מיריות"
ארגוני הנכים מאיימים: "אם נתניהו לא יתערב - נחסום את נתב"ג"
בג"ץ דחה את בקשת תושבי נתיב האבות: "יש להרוס את כל הבתים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully