וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיזר תמונות בעלות תוכן מיני בהפגנת חרדים בירושלים – ונעצר

22.10.2017 / 14:33

במהלך הפגנה נגד חילול שבת אמש בירושלים פיזר אדם תמונות מיניות. הוא נמלט מהמקום, והיום הוא אותר ונעצר. החשוד הוא לחקירה בתחנת המשטרה. "המשטרה פועלת לשמירה על ביטחונם של כלל האזרחים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונות שפוזרו בהפגנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה עצרה היום (ראשון) חשוד שפיזר תמונות בעלות תוכן מיני במהלך הפגנת חרדים נגד חילול שבת שהתקיימה אתמול ברחוב הנביאים בירושלים. האדם שנעצר חשוד שהגיע למקום ההפגנה, ופיזר לכל עבר דפים שעליהם הודפסו תמונות בעלות תוכן מיני ונמלט מהמקום. לאחר חקירה של המשטרה החשוד אותר והוא נעצר. הוא הובא לחקירה בתחנת לב הבירה.

במשטרה ציינו כי כל אדם באשר הוא, שעובר על החוק, ייחקר ויישא בדין בגין מעשיו, והוסיפו כי היא פועלת כל העת למען שמירה על שלומם וביטחונם של כלל האזרחים". היום נחקרה במחלקה לחקירות שוטרים שוטרת שתועדה בועטת במפגין חרדי במהלך הפגנות הפלג הירושלמי בשבוע שעבר, בחשד לתקיפה. ההפגנה שבה אירע התקרית התקיימה ביום שלישי שעבר בצומת יפו-שרי ישראל בירושלים.

עוד בוואלה! NEWS:
"יום זעם" של החרדים: 120 עצורים במהומות ברחבי הארץ נגד הגיוס
מנהיג חרדי בכיר תוקף את הפגנות הפלג הקיצוני: "ריקים ופוחזים"
שוטרת שתועדה מכה מפגין חרדי בירושלים נחקרה בחשד לתקיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר נערכו הפגנות המוניות רבות של הפלג הירושלמי נגד גיוס חרדים לצה"ל, כשהשיא היה ביום חמישי, בו נעצרו 120 מפגינים ברחבי הארץ. המוקדים המרכזיים היו בירושלים, בבית שמש, בבני ברק ובצפת. במחאה התחדשה בשבוע שעבר בעקבות מעצר שני עריקים, ומאז נעצרו עוד כמה עריקים, שהיו בין המפגינים. ההפגנה שהתקיימה במוצ"ש אינה קשורה להפגנות הגיוס.

בהפגנה שנערכה ביום שלישי שעבר בירושלים תועד שוטר מאיים באקדח על מפגינים. בתיעוד נשמע השוטר אומר: "מישהו רוצה לחטוף כדור?". לטענת נוכחים במקום, "חסמו את הכביש, זרקו בקבוק פלסטיק על הניידת והוא לא יכול היה להמשיך בנסיעה אז הוא יצא ואיים על המפגינים בנשק חם". השוטר זומן לבירור האירוע ונסיבותיו, והמחלקה לחקירות שוטרים בודקת את התקרית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הפגנת חרדים של הפלג הירושלמי בירושלים 19 באוקטובר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
הפגנות חרדים נגד גיוס בירושלים, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

"המחאה ההמונית נגד חוק הגיוס שמתקיימת היום מבטאת את הזעם של ציבור בני תורה גדול ואיכותי שלא יאפשר לשלטון לשנות את אורחות חייו", נמסר בשבוע שעבר מ"הוועדה להצלת עולם התורה", הנמנית עם מארגני ההפגנות. "כל יהודי חרדי מחויב למחות נגד חוק גזירת הגיוס שכולל מכסות ויעדים. אנחנו מצדנו בחרנו בשנים האחרונות בדרך המחאה הפסיבית, על ידי אי התייצבות בלשכות הגיוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully