וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שקילל את הוריו: בן 17 חשוד שהכה את חברו שנפגע באורח קשה

21.10.2017 / 20:38

המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של נער בן 17 שבילה עם חברו בחוף הים בבת ים, ועל פי החשד הכה אותו עד שהתמוטט ואיבד את הכרתו. הנער שנפגע מאושפז במצב קשה. "מדובר במריבה על כלום"

צילום: מד"א

המשטרה תבקש הערב (שבת) מבית המשפט לנוער בתל אביב להאריך את מעצר של בן ה-17 מיפו שהכה את חברו ופצע אותו באורח קשה הלילה בטיילת של בת ים, בסמוך לחוף הגולשים בדרך בן גוריון בעיר.

מחקירת האירוע בידי חוקרי מרחב אילון בפיקודה של נצ"מ סיגל בר צבי, עולה כי שני הנערים בני ה-17 בילו יחד במקום. השניים שתו לשוכרה, ובשלב מסוים, על פי גרסתו של התוקף כפי שנמסר לחוקרים, החל חברו לקלל אותו. לטענת התוקף הוא ביקש מחברו להפסיק, אך זה המשיך לקלל אותו, ואף השמיע קריאות גנאי כלפיו וכלפי הוריו. בתגובה הוא הכה אותו במהלומות אגרוף ובבעיטות.

כתוצאה מהמכות, התמוטט הנער ואיבד את הכרתו. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינה אותו במצב קשה כשהוא חסר הכרה ומונשם לבית החולים שיבא שבתל השומר עם פגיעת ראש.

עוד בוואלה! NEWS:
נער בן 13 נפצע באורח קשה בקטטה בחוף הים בבת ים
המדינה אישרה הקמת התנחלויות חדשות למפוני עמונה ומגרון
אחרי ביקורת המשפחות: נתניהו מינה מתאם חטופים ושבויים חדש

עימותים אלימים בכפר קאדם בין התושבים לשוטרים, 5 ביוני 2017. ראובן קסטרו
בן 17 נעצר בחשד שתקף/ראובן קסטרו

"לצערנו מדובר במריבה על כלום. סתם אחד זרק לשני מילה, ומכאן המצב הידרדר לאלימות קשה ביותר .שני הנערים היו שיכורים בעת האירוע, ונדרשו מספר שעות עד שהחוקרים הצליחו לגבות גרסה ראשונית מהחשוד. המתנו עד שהוא יתפכח, ורק אז ניתן היה לתקשר איתו", סיפר קצין במשטרת תל אביב.

פרמדיק מד"א ישראל בן יהודה שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו קבוצת נערים. על החול שכב נער מחוסר הכרה, הוא סבל מפגיעה בראשו וחבלות בפנים. הענקנו לו טיפול רפואים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

בשבוע שעבר נפצע צעיר בן 27 באורח בינוני בקטטה ברחוב מסעדה שבירושלים. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם שבעיר. באותו היום נפצע גבר בן 62 באורח בינוני בקטטה במושב בית נחמיה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully