וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את אשתו ב-123 דקירות סכין וטען שזה בגלל סירופ נגד שיעול

22.10.2017 / 8:48

מטיף דת מצפון קרוליינה מואשם ברצח אשתו אחרי שדקר וחתך אותה 123 פעמים. הוא טען בפני השוטרים ששתה בקבוק שלם של סירופ נגד שיעול ולא היה מודע למעשיו

FOX NEWS

מתיו ג'יימס פלפס בן ה-28 מצפון קרולינה הואשם ברצח מדרגה ראשונה אחרי שדקר וחתך את אשתו, לורן הוגלמאייר פלפס בת ה-29, 123 פעמים, לטענתו אחרי שנטל מנת יתר של סירופ נגד שיעול. פלפס, שנמצא בלימודים לקראת הפיכתו למטיף דת, התקשר לדווח בעצמו על הרצח ב-1 בספטמבר, "היה לי חלום ואז הדלקתי את האורות והיא הייתה מתה על הרצפה", הוא אמר בשיחת הטלפון, "יש עליי מלא דם, יש סכין מגואלת בדם על המיטה ואני חושב שאני עשיתי את זה".

בניו יורק פוסט דווח שמתיו האשים במעשיו את תופעות הלוואי של התרופה נגד שיעול " Coricidin Cough and Cold" שנטל לפני שהלך לישון, "לקחתי סירופ נגד שיעול כי ידעתי שזה יכול לגרום לי להרגיש טוב יותר. אני מתקשה לישון בלילה אז לקחתי קצת", הוא אמר, "אלוהים אדירים! זה לא מגיע לה. אני לא מאמין שזה קרה, אני לא מאמין. אני כל כך מפחד".

מתיו ג'יימס פלפס רצח את אשתו בטענה שפעל תחת השפעת סירופ נגד שיעול. פייסבוק, צילום מסך
מתיו ג'יימס פלפס רצח את אשתו, לורן הוגלמאייר פלפס, בטענה שפעל תחת השפעת סירופ נגד שיעול/צילום מסך, פייסבוק

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

היום שאחרי: חברתה של התיירת שנהרגה כשהציצה בעירום מהרכב זוכתה מרצח

לכתבה המלאה

השוטרים שהגיעו לביתם מצאו את לורן שוכבת בתנוחה עוברית על רצפת חדר השינה ומדממת. על פי WRAL, החוקר הרפואי מנה 24 פצעי דקירה ו-20 חתכים בראשה ובצווארה, עוד 13 פצעי דקירה ו-11 חתכים בגופה, 16 חתכים ודקירה אחת בזרועה הימנית ו-35 חתכים ושלושה פצעי דקירה בזרועה השמאלית. הטוקסיקולוגים לא זיהו אלכוהול בגופה של הנרצחת או כל זכר למחלה בריאותית. צוותי החיפוש מצאו בקבוק ריק של סירופ נגד שיעול בביתם של הזוג.

עו"ד של פלפס, ג'וזף בלאנט צ'שייר, אמר כי השפעת הסירופ נגד שיעול היא "בהחלט נושא מעניין לבדיקה". תופעת הלוואי האפשרית של התרופה כוללות הזיות וחוויות חוץ גופניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לורן הוגלמאייר פלפס נרצחה ב-123 דקירות סכין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף ספטמבר הציגה התביעה לחבר מושבעים גדול ראיות לפיהן מותה של לורן היה מעשה של רצח בכוונה תחילה. חבר המושבעים מצא סיבה סבירה כדי לקבוע שהבעל פעל "בכוונה, שלא כדין, בזדון כדי לרצוח" את אשתו - לה היה נשוי פחות משנה.

על פי דיווח של People, עוה"ד של פלפס ביקש מהציבור לא להגיע למסקנות מהירות: "זה מצב טראגי מאוד, עצוב וטראגי. במקביל אנחנו צריכים לבקש מכולם לדחות את השיפוטיות שלכם בנושא עד שנדע עוד ונוכל להבין יותר. יש עוד הרבה לסיפור הזה שאני מאמין שנגלה בהמשך". בית המשפט עדיין לא קבע אם פלפס אשם או חף מפשע והוא יועמד שוב בפני שופט בשני הקרוב.

חבר המושבעים מצא את מתיו ג'יימס פלפס אשם ברצח. AP
חבר המושבעים מצא סיבה סבירה כדי לקבוע שהבעל פעל "בכוונה, שלא כדין, בזדון כדי לרצוח" את אשתו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully