וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי: חברתה של התיירת שנהרגה כשהציצה בעירום מהרכב זוכתה מרצח

18.10.2017 / 8:43

אם לילד בן 11 שהשתובבה בזמן נסיעה בכביש מהיר, התפשטה והציצה מחלון הרכב - ונהרגה כשהתנגשה בתמרור. חברתה הטובה שצילמה את הרגע הנוראי נחשדה שגרמה למותה בנהיגה בשכרות אולם זוכתה

צילום מסך

כלי התקשורת העולמיים ממשיכים לעקוב אחר סיפורה הטרגי של התיירת הרוסייה, נטליה בורודינה, שצולמה ברבע בו מתה מפגיעה בתמרור אחרי שהתפשטה והציצה מחלון רכב נוסע בכביש מהיר. השבוע קבע בית המשפט כי חברתה הנהגת, איוונה ביירצ'וקה האוקראינית, אינה אשמה בגרימת מוות ברשלנות, על אף החשד ההתחלתי שנהגה בשכרות.

מוקדם יותר החודש, נטליה בת ה-35 ואיוונה בת ה-32 יצאו לחופשה ברפובליקה הדומיניקנית. בחזרה מחוף הים למלון, עלו השתיים על כביש מהיר ליד פונטה קאנה וניצלו את הנסיעה המשעממת למעט השתובבויות. נטליה, אם לילד בן 11 שהגיע עמה לנופש, החלה להשתעשע ולהתגרות בפני חברתה, איוונה, שנהגה וצילמה את הכל בטלפון שלה. בסרטון שפורסם מאוחר יותר בכלי התקשורת נראית נטליה משתלשלת מחלון הרכב הנוסע כשהיא חצי ערומה ועושה תנועות פרובוקטיביות למצלמה. הסרטון נחתך רגע לפני הטרגדיה - כשנטליה התנגשה בתמרור שעל צד הדרך ונהרגה.

איוונה ביירצ'וקה צילמה את חברתה מתנגשת בתמרור. TNS/east2west news, צילום מסך
תמונה הדרכון של איוונה ביירצ'וקה/צילום מסך, TNS/east2west news

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: תיירת נהרגה כשהציצה ערומה מחלון המכונית

לכתבה המלאה

מיד לאחר התקרית, איוונה נעצרה ועוכבה לחקירה בחשד לנהיגה בשכרות, אולם מאוחר יותר שוחררה חזרה למלון אחרי שבית המשפט זיכה אותה מאשמת רצח. העיתונאית הרוסיה אלינה סרג'שיווה אמרה אחרי השימוע כי איוונה לא אשמה בטרגדיה, "כנהגת היא לא ביצעה מעשים לא חוקיים", היא אמרה, "חברה שלה מתה מרשלנות שלה". איוונה חזרה למלון, אולם לא ברור אם משם שבה לביתה. כמה מקורבים דיווחו שהיא מתגוררת באי ועובדת כמתורגמנית.

נטליה בורודינה נהרגה מהתנגשות בתמרור. TNS/east2west news, צילום מסך
נטליה בורודינה נהרגה כשהציצה מחלון הרכב והתנגשה בתמרור/צילום מסך, TNS/east2west news

קודם לכן עלו חששות שנטליה לא הייתה מבוטחת בחופשה, אולם מאוחר יותר התברר שהייתה מכוסה, מה שאפשר מעבר של גופתה חזרה לרוסיה למטרת לוויה. בעלה לשעבר של נטליה, אלכסנדר פלגושקין בן ה-37, אקדמאי שלמד בלונדון, נמצא בעבר בקרב משמרות על בנם בן ה-11, אולם אחותה של נטליה, יוליה, טוענת שהיא זו שתמשיך לטפל בילד בהסכמת אביו.

יוליה סיפרה שנטליה הייתה "אדם שפוי" ואמרה: "טוב, לכולנו יש רגעים של טירוף לפעמים...". לחופשה היא החליטה לצאת בספונטניות, "היינו בקשר יום יומי. ידעתי הכל. היא הייתה מתעוררת בבוקר ומתקשרת אליי דבר ראשון. לא דיברנו יום אחד וזה כי היא כבר מתה. חיפשתי את בנה. אבא שלו הגיע ועכשיו הוא הולך לחתום על ייפוי כוח על שמי". יוליה אישרה שהמשפחה עדכנה את בנה של נטליה על מות אמו.

נטליה בורודינה היא האשמה היחידה במותה הטרגי. TNS/east2west news, צילום מסך
נטליה היא האשמה היחידה במותה הטרגי/צילום מסך, TNS/east2west news
נטליה בורודינה השאירה אחריה ילד בן 11. TNS/east2west news, צילום מסך
נטליה השאירה אחריה ילד בן 11/צילום מסך, TNS/east2west news
הרכב בו נסעו נטליה ואיוונה. TNS/east2west news, צילום מסך
הרכב בו נסעו השתיים/צילום מסך, TNS/east2west news
אחותה של נטליה תמשיך לטפל בבנה. TNS/east2west news, צילום מסך
אחותה של נטליה תמשיך לטפל בבנה/צילום מסך, TNS/east2west news
נטליה בורודינה. TNS/east2west news, צילום מסך
מותה הטרגי של נטליה זעזעה את הרשת/צילום מסך, TNS/east2west news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully