וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור שעישן בתחנת הדלק שילם - בקארמה מיידית

15.10.2017 / 23:54

אנחנו לא באמת צריכים להסביר לכם למה זה ממש מסוכן להדליק אש בתחנת דלק, נכון? ובכן - בחור אחד החליט להתעלם מהסכנה ולעשן בזמן שהוא מתדלק. הוא לא יצא מזה טוב

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: שניר דבוש

בסרטון - הציתה מכונית בתחנת דלק בירושלים - כי הנהג סירב לתת לה סיגריה

אם יש מקום שכולם יודעים שממש לא כדאי לעשן בו - זה בתחנת דלק. מה לא ברור בשילוב הקטלני של של אש וגזים דליקים? ובכן - לא לכולם זה כל כך ברור. בסרטון שהפך לוויראלי בימים האחרונים נראה בחור שנהנה מסיגריה בזמן שהוא מתדלק את מכוניתו בתחנת דלק בסופיה, בולגריה. הוא מיד מקבל מנה בריאה של קארמה מיידית, כאשר כנראה סירב לכבות את הסיגריה לאחר שהתבקש לעשות זאת.

עוד בנושא
קארמה מיידית: צפו בגנב שנענש מיד לאחר הגניבה
קארמה רעה: פוליטיקאי גינה סנאים - ונפצע קשה בגלל סנאי

זה מה שקרה שם

בקליפ, הצעיר נראה מעשן ליד מכוניתו ומתווכח עם מישהו שלא נראה במצלמה. ואז, עובד תחנת הדלק מתקרב אל המשאבה בשלווה ומסיר את מטף כיבוי האש מהעמדה שלו. ואז ללא כל אזהרה נוספת, הוא משפריץ על המעשן את כל תכולת הקצף של מטף הכיבוי.

דלת המכונית של הגבר המעשן היתה פתוחה בזמן התידלוק, כך שגם פנים הרכב התכסה בקצף והנוסעים שהיו ברכב נאלצו לצאת ממנו בריצה. אנחנו רוצים להאמין שהוא לעולם לא יעשה את זה שוב.

בנוסף, כדאי לכם להסתכל על הבחור שבמשאבת הדלק הסמוכה - הוא ממשיך לתדלק בשלווה ומתנהג כאילו לא הייתה כרגע שום סצינה מטורפת מספר מטרים ממנו.

עוד באותו נושא

אחרי שתראו את הגבר הזה ניצל ממוות - כנראה שתפסיקו לעשן

לכתבה המלאה

זה מה שהיה יכול לקרות לו לא היה מטף כיבוי באיזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully