וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארמה רעה: פוליטיקאי גינה סנאים - ואושפז בבית החולים בגלל סנאי

27.11.2016 / 8:45

"הוא היה כמו מחבל מתאבד", סיפר הפוליטיקאי שהשמיץ בעברו סנאים - ונפצע בתאונת אופניים בגלל סנאי אחד שפרץ למסלול והסתבך לו בגלגלים, "הוא בטח חיפש נקמה". זהירות: תמונה של סנאי מת בכתבה

צילום: רויטרס

בסרטון - סנאי ערבה גר מתחת למתקן שיגור טילים לחלל

אולי עכשיו הווארד ברוקינס ג'וניור יחשוב פעמיים לפני שהוא מלכלך על סנאים בתקשורת. בחודש שעבר, חבר המועצה במחוז ה-21 של שיקגו, פנה לציבור וקיטר בנאומו על "סנאים אגרסיביים" שמסתובבים ברחבי העיר וניזונים מפחי האשפה. אז עוד לא היה לו מושג כמה "אגרסיביים" הם יכולים להיות. ב-13 בנובמבר, חבר המועצה מצא עצמו בבית החולים עם שבר בגולגולת לאחר שסנאי זינק אל נתיב האופניים בו רכב, הסתבך בגלגלים שלו וגרם לו להתהפך מעבר לכידון, כך דיווח ה- Star Tribune.

"אני לא יכול לחשוב על סיבה אחרת למעשים של הסנאי הזה, מלבד זה שהוא התנהג כמו מחבל מתאבד שמחפש נקמה", הוא אמר לטריביון. באתרים אחרים, שדיווחו גם הם על התאונה, לא מיהרו לקשר בין סנאים לטרוריסטים וציינו רק שמדובר ב"תאונה מוזרה".

ברוקינס סיפר על התאונה בראשון שעבר, כדי להודיע שלא יוכל לקחת חלק באירועי המועצה הקרובים, מאחר שהוא עדיין מחלים מהפציעות החמורות שלו, "קודם כל, אני בסדר ואני מחלים בבית החולים מאז התאונה", הוא כתב, "אני, למרות הכל, זקוק לכמה ניתוחים כדי להשתקם מהנזק שנגרם לי בפנים ובפלג הגוף העליון" . למרבה הצער, ובהסתמך על תמונה שברוקינס פרסם בפייסבוק, נראה כי הסנאי המסכן לא שרד את התאונה הקשה. חבר המועצה לא ריחם עליו והפך את התמונה לתמונת הקאבר שלו בפייסבוק, אולי כדי לחזק את דבריו מפעם ואולי כדי להזהיר סנאים אחרים שמא ינסו לפגוע בו שוב.

עוד באותו נושא

צפו: מה מתגורר מתחת למתקן שיגור טילים לחלל?

לכתבה המלאה

התמונה שפרסם ברוקינס:

  • עוד באותו נושא:
  • סנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully