וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון הסודי של טיפאני טראמפ - שהייתה מעדיפה שלא תראו

23.11.2016 / 6:08

עכשיו כשכל משפחת טראמפ על הכוונת, זה היה רק עניין של זמן עד שעברה המביך של טיפאני טראמפ, הבת של, ירדוף אותה. "זה מזעזע. מה היא חשבה לעצמה?"

AP

בסרטון – טיפאני טרמאפ היא הלהיט החדש באתרי הפורנו

בתו של דונלד טראמפ, טיפאני, חשבה שהשאירה מאחור את קריירת השירה הלא מוצלחת שלה – אבל עכשיו, כשהיא "הבת הראשונה" וכל העיניים עליה, זה היה ברור שמישהו ידאג לפשפש בעברה ולהזכיר לה את ניסיונה הכושל להיות כוכבת פופ מן השורה, והאמת? שלא היה כל כך קשה למצוא שרידים של זה. השיר שלה, "Like a Bird" (כמו ציפור) שהקליטה לצד Sprite & Logic לפני 5 שנים, עדיין זמין לרכישה באייטונס ובאמזון, אבל אל תרוצו להוריד אותו כי הביקורות לא מפרגנות בכלל.

האזינו לשיר המלא:

על אף שטיפאני זכתה לאהדה רבה כשהצליחה לשכנע בוחרים מתנדנדים לתמוך באביה ויש לה לא פחות מ-485 אלף עוקבים באינסטגרם, לקריירת השירה שלה קצת פחות מפרגנים. בביקורות שנכתבו באמזון, השוו את השיר שלה למכשיר עינויים, "היא מקבלת ממני כוכב אחד על האומץ להקליט שיר כל כך גרוע. יכולתי להקליט שיר טוב יותר אם הייתי מפליץ למיקרופון ועורך את זה באותה תוכנה", כתב אחד ואחרת הוסיפה, "האוזניים שלי לא הצליחו לעמוד בזה. פשוט לא".

לא ברור מאיפה קיבלה טיפאני את ההשראה לשיר הזה ("יהלומים הם כל כך נוצצים, דברים מיוחדים חושפים אותי, אתה יודע מה אתה אומר, בייבי, בייבי, אל תלך"), אבל לפחות יאמר לזכותה שהיא לא העתיקה אותו, בניגוד למלניה טראמפ ונאומה הלקוח מזה של מישל אובמה. אנחנו לא חושבים שהשיר כזה כזה גרוע. מה דעתכם?

עוד באותו נושא

בתו של טראמפ, טיפאני, היא הלהיט החדש באתרי הפורנו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully