וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלת החייל מול אסירים: "אין מנוס מהדחת מפקד הכלא"

18.10.2017 / 18:39

תת-גונדר צביקה ימין הוא ששפט את החייל והורה לאזוק אותו, נציבת שב"ס הורתה על הקמת ועדת בדיקה. גורמים בשירות: "זה אירוע רע מאוד, הבעיה החמורה ביותר היא השתיקה בתוך הארגון"

צילום: צלמי וואלה!NEWS וערוץ הכנסת, עריכה: ניב מעוז
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אירוע רע מאוד". כלא קציעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד כלא קציעות תת-גונדר צביקה ימין הוא זה שהורה לקשור באזיקונים במשך שעות את החייל שנשפט בגין עבירת משמעת - כך נודע לוואלה! NEWS. נציבת שירות בתי הסוהר רב-גונדר עופרה קלינגר הורתה על הקמת ועדת בדיקה בראשות קצין בדרגת גונדר-משנה, לבחינת התנהלות מפקד הכלא וקצינים נוספים.

"מה שהוא עשה זה מעשה חמור שמנוגד לכל הנורמות של שירות בתי הסוהר", אמר גורם בכיר בשב"ס. "הבעיה החמורה ביותר היא השתיקה בתוך הארגון במשך זמן. מפקד הכלא לא יוכל להמשיך ולכהן בארגון, ניתן היה לצפות שיפעל אחרת. מדובר באירוע חמור ביותר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקן הכליאה קציעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורמים בשב"ס העריכו כי הנציבה תהיה מחויבת להדיח ולפטר לאלתר את ימין. "זה אירוע רע מאוד וקשה שלא היה צריך לקרות", אמר קצין בכיר מאוד בשב"ס.

החייל, המשרת כסוהר בכלא, נאזק לעיני אסירים ביטחוניים, והתלונן בימים האחרונים על הפרשה. קצינה שהייתה עדה לאיזוק ביקשה להורות על הסרת האזיקונים, אך נענתה בסירוב - בטענה שקיים חשש שהחייל יברח.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה: "האירוע המדובר נבדק. על פי תוצאות הבדיקה יתבצע טיפול על ידי פיקוד שב"ס, בהתאם לערכי הארגון, לנהלים והפקודות".

(עדכון ראשון: 14:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully