וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם אדומים מבושה": יום בחיי מעון היום שמטפל בטראמפ

שורת יועצים ומקורבים לסגל הבית הלבן ששוחחו עם ה"וושינגטון פוסט" סיפרו כי בסביבתו של הנשיא האמריקני מתקשים להתמודד עם נטיותיו האימפולסיביות. "יועצים רצים מסביב כדי לשמור על קשר עם הנשיא"

צילום: רויטרס, עריכה: אביעד בללי

במטרה למנוע ממנו לקבל החלטות בעייתיות, מנסים יועציו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לעכב את הכרעותיו בסוגיות חשובות כדי שזה יירגע וישנה את דעתו. בהתבסס על שיחות עם שורה ארוכה של גורמים, חשף היום (שני) ה"וושינגטון פוסט" את ההתנהלות של הבית הלבן הנוכחי, המתקשה לתפקד לנוכח התפרצויות הזעם של הנשיא.

לפי 18 יועצים, מקורבים ויועצים חיצוניים, התיאור שהעניק בשבוע שעבר הסנאטור הרפובליקני בוב קורקר לבית הלבן של טראמפ - "מעון יום לקשישים" - האמת לא רחוקה מכך. לדבריהם, טראמפ נוטה להיות אימפולסיבי וקשה לניהול, מה שמוביל את אלו שמסביבו למצוא דרכים יצירתיות לתיעול האנרגיה שלו.

"אם אתה מבקר בבית הלבן היום, אתה רואה יועצים רצים מסביב עם פנים אדומות מבושה ודפים מעורבבים במטרה לשמור על קשר עם הנשיא הזה", אמר גורם רפובליקני שנמצא בקשר רציף עם הממשל. "זאת הסצינה כיום".

לקריאה נוספת:
דיווח: טראמפ הציע להכפיל פי עשרה את הארסנל הגרעיני של ארה"ב
מבודד בבית הלבן: "טראמפ מתנהג כמו סיר לחץ"
סנאטור רפובליקני בכיר: "טראמפ עלול להוביל למלחמת עולם שלישית"

טראמפ ורעייתו מלניה עוזבים את הבית הלבן אחרי נאומו על הסכם הגרעין עם איראן, 13 באוקטובר 2017. רויטרס
אנשי הסגל מרבים בתשבוחות כלפי הנשיא. טראמפ והגברת הראשונה מלניה/רויטרס

אחד המאפיינים הבולטים בריסונו של טראמפ הוא תשבוחות קבועות כלפיו, כשהבית הלבן מפרסם חדשות שבהן בכירי הממשל מתמוגגים מהנשיא ובכך מנציח את ההאדרה העצמית שלו. בישיבת ממשל זכורה במיוחד, כל אחד מיושבי החדר קיבל את הזכות לדבר ולפאר את טראמפ. גורמים בכירים בממשל אמרו כי הדברים הללו "כוונו לאוזן אחת בלבד".

בימים הראשונים של הממשל, אנשיו של טראמפ מסרו לו ידיעות חדשותיות מחמיאות, ולאחר מכן, סיפר גורם שהיה נוכח בפגישות שקיים טראמפ בחדר הסגלגל, התרברב הנשיא בביצועיו או בניצחונו בבחירות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הסנאטור בור קורקר בעצרת בחירות עם טראמפ, יולי 2016. GettyImages
הסנאטור קורקר עם טראמפ בכנס בחירות בקיץ בשנה שעברה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully