וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנבו מצה"ל סכומי עתק": קצינים ועובדי חברה אזרחית חשודים בשוחד

16.10.2017 / 17:40

המשטרה עיכבה לחקירה קצינים בדרגת סא"ל ורב-סרן, יחד עם עוד עשרה עובדי חברה המעניקה שירותים לצבא. זאת בחשד שגבו תשלום עבור עבודות שלא בוצעו במשך שנים. בית משפט השלום בראשל"צ האריך את מעצרם של שניים מהחשודים

צילום: מאצ'י הוף
להב 433. ראובן קסטרו
יחידת להב 433/ראובן קסטרו

המשטרה עיכבה היום (שני) לחקירה שני קצינים ועוד עשרה עובדי חברה אזרחית הקשורה לצה"ל בחשד לעבירות שוחד ומרמה. יחידת להב 433 עיכבה את החשודים, בהם סגן-אלוף ורב-סרן, בתום חקירה סמויה שנמשכה יותר משנה. בהמשך היום, נעצר קצין נוסף מחיל הים, בדרגת רס"ן.

לפי החשד, שני הקצינים, יחד עם העובדים בחברה האזרחית המספקת שירותי תשתית לבסיסי צה"ל, גנבו מהצבא סכומי עתק לאורך שנים על ידי דרישת תשלום עבור עבודות שלא בוצעו. עוד עולה כי הקצינים, שנדרשו לפקח אחרי המכרזים וקבלת השירות בבסיסים השונים, היו שותפים לשיטה.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של סמנכ"ל אחת החברות המעורבות בפרשה בשישה ימים, בחשד להלבנת הון. מעצרו של הקצין בדרגת סא"ל הוארך בשלושה ימים.

עוד בוואלה! NEWS
"רה"מ תוקף את השליח": ליאור חורב, היועץ שלא מפסיק לצייץ ומפחיד את נתניהו
שיבושים בנתב"ג: העובדים מעכבים פריקת מזוודות בגלל פיטורים
עתירה נגד משרד החינוך: "מונעים מפגש בין תלמידים לבעלי חיים"

החוקרים ערכו חיפושים במשרדיהם והחרימו מחשבים ומסמכים הקושרים אותם לפי החשד לעבירות המיוחסות. המשטרה הודיעה כי על הפרשה הוטל צו האוסר על פרסום כל פרטי החקירה או פרטים על החשודים.

מהמשטרה נמסר כי היא "אוכפת ביתר שאת תופעות של פשיעה כלכליות, תוך הפעלת מערכי מודיעין וניהול חקירות משותפות עם רשויות אכיפה נוספות, לשם חשיפת מבצעי העבירה והעמדתם לדין".

(עדכון ראשון: 10:15)

  • עוד באותו נושא:
  • שוחד
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully