וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים בנתב"ג: העובדים מעכבים פריקת מזוודות בגלל פיטורים

ועד עובדי הנמל פתח במפתיע בעיצומים, זאת במחאה על כוונת ההנהלה לפטר עובדים זמניים. נוסעים שנחתו בנמל דיווחו על עיכובים בפריקת המזוודות. הנהלת נתב"ג: עשרה עובדים משבשים את פריקת המזוודות. נוסעת שעוכבה: "אנחנו בני ערובה של ועד העובדים"

צילום: יותם רונן וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

ועד עובדי נמל התעופה בן גוריון פתח הלילה (שני) במפתיע בעיצומים, זאת במחאה על כוונת ההנהלה לפטר עובדים זמניים שגויסו במהלך הקיץ. בעקבות השביתה, חלו עיכובים בנחיתת טיסות ובפריקת מזוודות הנוסעים. הנהלת נתב"ג טענה במהלך הלילה כי לא מדובר בעיצומים אלא במחסור בכוח אדם, אולם הבוקר אמרו כי מדובר בכעשרה עובדים שמשבשים את פעילות פריקת המזוודות.

מעין, נוסעת שנחתה בנתב"ג סמוך לשעה 05:00 עדיין ממתינה למזוודותיה בשל עיצומי העובדים. "בלתי סביר שנמתין שלוש שעות וחצי למזוודות אחרי טיסה כל כך ארוכה מבלי שיגידו לנו האם ניתן לעזוב ולקבל את המזוודות בשלב מאוחר יותר", אמרה לוואלה! NEWS. "הכאוס פה שולט, ואף אחד לא יודע כלום, אנחנו בני ערובה של עובדי רשות שדות התעופה".

עוד בוואלה! NEWS:
הערכה: למרות בקשת ארדן - מנדלבליט לא יחקור את ההדלפות
שתי רקטות שוגרו מאזור סיני לעבר מועצת אשכול, אין נפגעים
בקואליציה שוקלים לסגור את תאגיד השידור הציבורי: "רייטינג של אחוז וחצי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועד העובדים פתח בעיצומים. נתב"ג, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עינב, נוסעת שנחתה הלילה וממתינה יחד עם בנה בן השנתיים כשלוש שעות בטרמינל למזוודות אמרה כי היא לא מאשימה את עובדי הנמל במצב. "אין לי שום טענות לעובדים, הם עושים מה שהם צריכים לעשות", אמרה. "מדוע הנהלת רשות שדות התעופה לא מאפשרת לנו להתפזר מפה ולקבל את הכבודה בהמשך היום או מחר? זו התנהלות מוזרה".

לדברי יוני שחורי, תושב תל אביב שעוכב אף הוא בנתב"ג, השיבושים המשמעותיים מתרחשים בטיסות של החברות הזרות. "יש תחושה שמענישים רק את נוסעי החברות הללו", אמר. "מי שהגיע בחברה ישראלית עוכב לפחות זמן. אם כבר שובתים אז שתהיה שביתה בלי איפה ואיפה - כך שתהיה שביתה אפקטיבית. פגיעה בחברות הזרות אינה אפקטיבית והיא אף פוגעת בתיירים. זו קבלת פנים נוראית עבורם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוסעים ממתינים בנתב"ג, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסעים שנחתו הלילה בנמל התעופה לאחר שהמריאו ממוסקבה, טענו כי נאלצו להמתין כשעה במטוס בעקבות שביתת הפתע. "הגענו בטיסה של אירופלוט מטוקיו, עברנו במוסקבה, נחתנו בנתבג ב-22:20 ואחרי עיכוב של שעה - אמרו לצוות שמדובר בשביתה של עובדי נמל התעופה בן גוריון", סיפר דן, נוסע נוסע שעוכב במטוס בעקבות העיצומים. "לא הייתה פריקה מסביב למטוס ולא היו עובדים", הוסיף. "פשוט ישבנו וחיכינו עד שיתנו לנו לצאת. רק אחרי שעה פתחו לנו את הדלת ואפשרו לנו לרדת מהמטוס".

(עדכון ראשון: 23:39)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתב"ג, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוע המזוודות בנתב"ג, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully