וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן: לבדוק ההדלפות מחקירות נתניהו; "בעייתי שיועץ פוליטי מועסק במשטרה"

השר לביטחון הפנים ביקש לפתוח בבדיקה לאחר שרה"מ תקף את המשטרה על "צונאמי" של הדלפות. בריאיון לרשת ב' ביקר ארדן את העסקתו של ליאור חורב: "ערבוב של אמירות פוליטיות בעבר ובהווה". חורב: "לא מערבב שיקולים אישיים"

צילום: שי מכלוף

(אלשיך בנאום בחודש שעבר: "שמח שיש ביקורת על המשטרה משני צדי המפה הפוליטית")

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר הבוקר (ראשון) כי ההדלפות האחרונות בנושא חקירות המשטרה בנוגע לראש הממשלה בנימין נתניהו "מחייבות בדיקה מי פוגע בחקירה ומי מדליף לתקשורת". ארדן, ששוחח אמש עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וביקש ממנו לבדוק את סוגיית ההדלפות הוסיף כי אין זה ודאי שמקורן הוא מתוך המשטרה אך ציין כי "אסור שהדברים יישארו באוויר".

בריאיון לרשת ב' התייחס ארדן לדבריו אמש של נתניהו בעניין ההדלפות, שאותן ייחס למשטרה, ואמר כי "בתקופה רגישה שיש חקירה נגד ראש ממשלה מכהן, מי שעומד בראש החקירה צריך לעמוד בסטנדרטים מאוד גבוהים".

נתניהו האשים אמש כי "ההדלפות הלא חוקיות", לדבריו, מתוך החקירות בעניינו "הפכו לצונאמי", ואף ציין את היועץ החיצוני למשטרה ליאור חורב שלדבריו שירותיו נשכרו "בעלות של מיליונים על חשבון משלם המסים וללא מכרז". ארדן התייחס לאזכור שמו של חורב ואמר כי ישנה בעיתיות בנושא זה.

"ברגע שיש יועץ במשטרה שבעבר שלו יש רקורד פוליטי, גם אם יש לו השפעה וגם אם אין לו השפעה, יש בזה כדי לפגוע באמון של חלק מהציבור בחקירה או בפעילות של המשטרה", הוסיף ארדן. "מתערבבות כאן כל מיני אמירות פוליטיות מהעבר ומההווה".

עוד בוואלה! NEWS:
בשיא העומס: הנכים חוסמים את כביש החוף מדרום לנתניה
גיבוי מבג"ץ ומגפונים רועמים לא עזרו למלא את הכיכר בפתח תקווה
הושג הסכם: לוחמי דאעש יימלטו מסוריה בליווי מגנים אנושיים

המפכ"ל רוני אלשיך והשר ארדן היום בטקס טקס חנוכת השיטור הרגלי של חוף הים 6 ביולי 2017. ראובן קסטרו
הורה לחקור את מקור ההדלפות. ארדן ואלשיך, ביולי/ראובן קסטרו

בשיחה עם וואלה! NEWS אמר ליאור חורב כי אין בכוונתו להגיב לדבריהם של נתניהו וארדן. "אני לא מתכוון להתייחס לפוליטיקאים. כל אחד צריך לבחור צד של המשוואה", אמר.

לדבריו, "לא פתחתי בחקירה נגד ראש הממשלה ולא מסרתי עדות נגדו. הטענות שאני נגד נתניהו בגלל הנטייה פוליטית הן קשקוש. אני 25 שנים מייעץ לגורמים הכי בכירים במשק ובפוליטיקה. אני לא חדש בשכונה. אנשים מכירים אותי. אני לא מערבב שיקולים אישיים". 

חורב הוסיף כי הוא לא שוחח עם המפכ"ל אלשיך בעקבות תגובתו של נתניהו. "מבחינת המשטרה, ורשויות האכיפה, הן צריכות לעשות את עבודתן גם אם מדובר במגרש לא נעים. הן לא יכולות לשלוט על המערכת הפוליטית", אמר עוד. 

(עדכון ראשון: 9:15)

ראש הממשלה נתניהו בירך את טראמפ על עמדתו בנוגע להסכם הגרעין עם איראן. רויטרס
תקף את העסקתו של היועץ חורב במשטרה. נתניהו/רויטרס

האזינו: היועץ הפוליטי ליאור חורב מגיב לסערה בריאיון ל-103FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully