וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות החיילת בכלא 4: מסתמן כי לא יוגשו כתבי אישום נגד המעורבים

10.10.2017 / 9:40

החיילת, ספורטאית בת 19, אושפזה במצב אנוש אחרי שהתמוטטה בכלא ומתה לאחר כשבוע. לוואלה! NEWS נודע כי לא נמצאו כשלים מהותיים בחקירת פרטי המקרה וכי איש מחברי הסגל בבית הכלא הצבאי לא נחקר באזהרה

עריכת וידאו:ניר חן

גורמים בצה"ל מעריכים כי לא יוגשו כתבי אישום בעקבות מותה של רב"ט ד', החיילת שמתה לפני כשבוע לאחר שהוחזקה במעצר בכלא 4 שבבסיס צריפין. לוואלה! NEWS נודע כי במהלך חקירת המקרה לא נמצאו כשלים מהותיים העולים לכדי עבירה פלילית.

בשלב זה ולבקשת המשפחה, שמה של החיילת נאסר לפרסום. ד' שירתה כמכונאית בבסיס חיל האוויר, ובעבר הייתה אתלטית מקצועית. לפני כשלושה שבועות היא נעצרה בחשד לשימוש וסחר בקנאביס בבסיס שבו שירתה. מעצרה בית הדין הצבאי ביפו אישר להאריך את מעצרה, בהליך בו יוצגה על ידי סרן עו"ד ליאור עייש מהסניגוריה הצבאית.

עוד בוואלה! NEWS:
הרוג ופצוע קשה בתאונה בין אוטובוס למשאית בבקעת הירדן; צפו בתיעוד
ההבטחה שנדחקה למען השלום: טראמפ למד את הקושי בהעברת השגרירות
אונס במסיבת חוף בת"א: שני נערים חשודים ששיכרו נערה - ותקפו

כלא 4. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה! NEWS
ההערכה: לא נמצאו כשלים מהותיים. כלא 4/מערכת וואלה! NEWS, אמיר בוחבוט

במהלך תקופת המעצר, ד' התלוננה על כאבים בפני רופאי בית המעצר וקיבלה טיפול רפואי. אלא שלמחרת, היא איבדה את הכרתה. היא פונתה לבית החולים בילנסון שבפתח תקווה, ולאחר שבוע וחצי בו הייתה מאושפזת במצב אנוש, נקבע מותה.

בעקבות המקרה ולאור העובדה כי נסיבות מותה של ד' אינן ברורות, היחידה לחקירות פנים באגף כוח האדם בצה"ל פתחה בחקירת האירוע. היחידה, המופקדת על חקירות הנוגעות לאנשי המשטרה הצבאית, תבחן בין היתר את תפקוד סגל בית הכלא, לאחר שד' התלוננה כי היא סובלת מכאבים ומתסמינים נוספים.

עוד באותו נושא

מתה חיילת צה"ל שאיבדה את הכרתה והתמוטטה בכלא 4

לכתבה המלאה
כלא 4. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה! NEWS
ייתכן שיופקו לקחים בעקבות התקרית. כלא 4/מערכת וואלה! NEWS, אמיר בוחבוט

עד כה לא נחקרו באזהרה אנשי הסגל הרפואי וצוות הכלא שבו הוחזקה ד', כחשודים בביצוע עבירות פליליות. גורמים המעורים בחקירה אומרים כי לא אירעו "כשלים מהותיים" שהובילו למותה של ד' וכי מסתמן שלא יוגשו כתבי אישום בתיק. יחד עם זאת, ייתכן כי יופקו לקחים שיובילו לשינוי נהלים בצה"ל בעקבות התקרית הטרגית.

הקופץ במוט לשעבר אלכס אברבוך, שהיה בעבר מאמנה של החיילת, אמר לוואלה! NEWS: "מהיום הראשון שפגשתי אותה באולם האתלטיקה אמרתי שצפוי לה עתיד מזהיר, היא לקחה את הספורט ברצינות והצטיינה בו. זו טרגדיה גדולה, שמעתי את ההודעה על מותה בהלם רב. אינה לא מאמין שהיא לא איתנו, כל כך צעירה ומוכשרת".

מדובר צה"ל נמסר: "במקרה המצער של התמוטטותה ופטירתה של החיילת נפתחה חקירה תחת היחידה לחקירות פנים בצה"ל, החקירה עודנה מתנהלת ובסיומה ייבחנו כלל הממצאים על ידי הפרקליטות הצבאית".

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • כלא 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully