וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בנפאל: מתה מפצעיה המטיילת הישראלית שנפצעה באורח קשה

גופתה של המטיילת הועברה מאזור האנאפורנה אל הבירה קטמנדו בתום 15 שעות של מבצע חילוץ. בתאונה נפצעו עוד שמונה ישראלים באורח קל. "כל מי שהכיר אותה התאהב בחיוך שלה", ספדה לה אחותה

צילום: באדיבות משפחת אבישר, עריכה: אביעד בללי

המטיילת הישראלית שנפצעה אתמול באורח קשה בתאונת דרכים בנפאל מתה היום (שני) מפצעיה. ורד אביישר, בת 26 מקיבוץ עין הנצי"ב שבעמק בית שאן, הייתה חלק מקבוצה של מטיילים ישראלים שהתהפכו במהלך נסיעתם במסלול האנאפורנה. שמונה מטיילים ישראלים נוספים נפצעו באורח קל.

מבצע החילוץ של הגופה, שבו השתתף גם שליח חב"ד במדינה הרב חזקי ליפשיץ, נמשך 15 שעות. לאחר מכן, הגיעה הגופה לבירה קטמנדו. הודעה נמסרה למשפחתה של ההרוגה. האנאפורנה הוא רכס בהרי ההימלאיה ונחשב לאחד ממוקדי התיירות המרכזיים בנפאל, שמושך אליו גם מטיילים ישראלים רבים.

"ורד שלנו נהרגה בתאונה בטיול בנפאל", כתבה דודתה רחל בפייסבוק. "אני בוכה ויחד עם זאת לא מאמינה. איך מספרים לילדים שבת דודתם האהובה לא תחזור? איך מספרים לעצמנו?".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
מזג אוויר: הגשם כבר כאן - ממטרים וסופות רעמים בצפון ובמרכז
א-סיסי: "פיוס פתח וחמאס יסלול דרך לשלום בין ישראל לפלסטינים"
נתניהו בראיון בארה"ב: רוצחי תינוקות אינם חושבים על חירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורד אביישר/מערכת וואלה!, צילום מסך
מטיילת ישראלית נהרגה בהתהפכות ג'יפ בנפאל 9 באוקטובר 2017. מגנוס חילוץ והצלה, מערכת וואלה! NEWS
הג'יפ שהתהפך בתאונה/מערכת וואלה! NEWS, מגנוס חילוץ והצלה

אחותה של ורד סיגל ספדה לה בפייסבוק: "ורד אחותי אהובתי ואהובת כולם הלכה מאתנו. אני לא נוהגת לכתוב פה, אבל עכשיו, אחרי לילה קשה מנשוא, ולפני ימים קשים וארוכים וכואבים, אני מבקשת לספר לכם קצת על האור שלה, כמה שמחה ופשוטה. כמה שנונה וחריפה, כמה אוהבת טבע ואדם, כמה ישירה ואמיתית, כמה מצחיקה, כמה חברה טובה, כמה איכפת לה מהמשפחה, כמה מאוהבת באחיינים שלה, כמה תאוות חיים וכמה מעט חיים. ואי אפשר שכל זה פשוט נפסק, נאחזת בתקווה שכל הטוב הזה ממשיך לזרוח איפשהו. בתקווה לימים של חסד ורחמים".

"הגעתי לכפר וממש אחרי עשר דקות שמעתי צרחות. חברה קראה לי לבוא וראינו את הג'יפ שהתהפך ואישה שנפצעה", סיפרה ליאת, אחת המשתתפות בטיול. לדבריה, היו בטיול חמש קבוצות שנסעו בג'יפים נפרדים. "ממה שהחבר'ה שהיו בג'יפ תיארו, אולי הוא נסע מהר והם חושבים שאולי הנהג איבד שליטה והברקסים לא עבדו. בנס הג'יפ לא נפל למים".

ליאת ביקרה בבית החולים בקטמנדו כמה מהפצועים הנוספים בתאונה שנפגעו ממכות יבשות. "מה שקרה לוורד הוא ממש קשה, לא פשוט. מלחיץ לחשוב שיצאנו כולם שמחים לטרק ופתאום קרה כזה דבר".

מטיילת ישראלית נהרגה בהתהפכות ג'יפ בנפאל 9.10.17. בית חב"ד נפאל, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, בית חב"ד נפאל

"כל מי שזכה להכיר אותה, אפילו קצת, התאהב בחיוך שלה, בשמחה הפשוטה והטבעית שהיא הקרינה", כתבה משפחתה של אביישר בהודעה שהוציאה לאחר שנודע דבר מותה בתאונה. "חכמה ומבריקה, מנגנת על כל דבר ושרה יפה כל כך. אוהבת טבע וטיולים, אוהבת אדם, אוהבת את החיים ונהנית מהם". המשפחה מסרה את תודתה לצוותים שהשתתפו בפעולות החילוץ, לשליח חב"ד בנפאל הרב חזקי ליפשיץ ולנציגי חברת הביטוח ואנשי חדר המצב של משרד החוץ.

אביישר, השלישית מבין שבעה אחים ואחיות, למדה בבית ספר שק"ד בקיבוץ שדה אליהו, ולאחר סיום לימודיה בתיכון המשיכה ללמוד בבית המדרש לנשים במגדל עוז. בצבא שירתה כמש"קית הוראה בחיל החינוך. בקיץ האחרון סיימה אביישר לימודי תואר ראשון באוניברסיטה העברית בירושלים במסלול פילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה. לדברי משפחתה, היא יצאה לטיול כשהיא "שמחה ונרגשת" ותיכננה לשהות בנפאל כחודש לכל הפחות.

"אנו מודים גם לכל חברינו וקרובינו שעוטפים ומחזקים אותנו בשעותינו הקשות, ובטוחים שוורד תמשיך לזרוח בליבותיהם של כל אוהביה, קרוביה ומכריה", כתבו עוד בני המשפחה.

(עדכון ראשון: 7:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully