וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בראיון בארה"ב: רוצחי תינוקות אינם חושבים על חירות

ראש הממלשה התראיין לרשת הטלוויזיה האמריקנית "פוקס ניוז" בתוכנית שעסקה בעיקר בחייו האישיים. "אני לא מנותק מהעם, בניי מספרים לי מה הצעירים חושבים", אמר נתניהו והאשים את התקשורת בתקיפת רעייתו

צילום: רויטרס ורוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הלילה (שני) כי,"אנשים שרוצחים תינוקות ומפוצצים אוטובוסים, לא חושבים על חירות כשהם עושים זאת". נתניהו אמר את הדברים בראיון בן שעה שהעניק לרשת הטלוויזיה האמריקנית "פוקס ניוז".

הריאיון, שעסק בעיקר בחייו האישיים ובתקופת נערותו בארצות הברית, שודר במסגרת תכנית דוקו-ריאליטי שבועית של רשת החדשות השמרנית, שנקראת OBJECTified. התוכנית מוגשת על ידי הארווי לוין, מייסד אתר הרכילות TMZ, והיא כוללת ביקור אינטימי בביתו של המרואיין ושיחה על פרטים וחפצים שונים ותחנות ביוגרפיות בחייו. בחודש מאי דווח בתקשורת האמריקנית כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ סייע ללוין להשיג את הריאיון, אך בלשכת ראש הממשלה הכחישו אז את הטענה.

עוד בוואלה! NEWS:
רקטה שוגרה לעבר עוטף עזה; צה"ל הגיב בירי לעמדת תצפית של חמאס
א-סיסי: "פיוס פתח וחמאס יסלול דרך לשלום בין ישראל לפלסטינים"
משפחת קים מבססת את כוחה: האחות שהפכה לדמות מפתח בצפון קוריאה

ביבי נתניהו נואם בעצרת הכללית של האו"ם 19.9.17. רויטרס
לא מעודד את ילדיו להצטרף לפוליטיקה. נתניהו/רויטרס

נתניהו נשאל אם הוא מעודד את ילדיו להיכנס לפוליטיקה. ראש הממשלה השיב בהחלטיות, תוך גלגול עיניים, "לא" והסביר: "זה לא עוזר. כלומר, אלה חיים קשים. אולי, אחד מהם, אבל אני מקווה שלא". מדובר בהתייחסות נדירה של ראש הממשלה לשמועות על אודות תכניותיו של בנו יאיר, שלפי ההערכות שפורסמו בשנים האחרונות עשוי בעתיד להיכנס לפוליטיקה.

כשנשאל נתניהו אם אינו חושש כי האבטחה המקיפה אותו במהלך השנים מנתקת אותו מתחושות הציבור, אמר ראש הממשלה כי אינו מודאג מכך בזכות שני בניו. "הם מספרים לי מה הצעירים חושבים ועוקבים אחרי האינטרנט. אני אוהב את הרעיון של ממשלה נבחרת, הבעיה היום היא שהפוליטיקאים מחוברים יותר מדי לדעות קיצוניות ברשת".

נתניהו נשאל על הסיקור התקשורתי שלו זוכה רעייתו שרה, ואמר כי, "הם תוקפים אותה בצורה נוראית כי הם לא מצליחים לפגוע בי. זה כואב לי שהתקשורת פוגעת בה כך". על הסיקור התקשורתי של ישראל אמר נתניהו כי העולם לא מבין את הסיפור שלנו, אין אומה שרוצה שלום יותר מאיתנו, למרות שלעיתים אנשים חושבים את ההיפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully