וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן החשאי שקיבל תעודת מצטיין: "שליחות שנמשכת כבר 20 שנה"

הסוכן נ', העומד בראש צוות חוקרים חשאיים במצ"ח, פועל כבר 20 שנה לסיכול פשיעה חמורה במסגרת הצבא. אתמול הוא קיבל תעודת הוקרה על פועלו משר הביטחון ליברמן. "אנחנו המגן האחרון נגד הפשיעה, זה סיפוק אדיר", אמר

הסוכן נ' מקבל תעודת הצטיינות משר הביטחון ליברמן, 4 באוקטובר 2017. דובר צה"ל
שר הביטחון ליברמן והסוכן נ'/דובר צה"ל

שר הביטחון אביגדור ליברמן העניק אמש (שלישי) תעודות הוקרה לנגדים וקצינים מצטיינים בצה"ל מטעמו ומטעם הרמטכ"ל גדי איזנקוט. מלבד הטקס הפומבי, התקיים אירוע נוסף בו הוענקו תעודות הצטיינות למשרתים בתפקידים רגישים בזרועות הביטחון. אחד המצטיינים הוא רב סמל-מתקדם נ', המשרת כסוכן חשאי במשטרה הצבאית החוקרת.

במסגרת תפקידו, נ' מפקד על צוות הסוכנים החשאיים. במשך כל שנותיו עסק בפעילות חשאית הרחק מאור הזרקורים כדי להילחם בתופעות פשיעה חמורות בצה"ל. במסגרת שירותו טיפל באירועים שזכו להד נרחב, שהציבור לא יודע שטופלו על ידי סוכן חשאי.

עוד בוואלה! NEWS:
קרעים בממשל: "שר החוץ כינה את טראמפ אידיוט - ורצה להתפטר"
ליברמן: "הסכם עם הפלסטינים – רק במסגרת הסדר איזורי כולל"
"התקדמות לעידן חדש": פרס נובל לכימיה יוענק לחוקרי ביומולקולות

הצוות נמצא תחת היחידה המבצעית המרכזית (ימל"ם), המפעילה כלים סמויים וגלויים להתמודדות עם תופעות פשיעה מורכבות כמו גניבת נשק ואמצעי לחימה, סחר בסמים ועבירות הונאה בצה"ל. למרות שהיחידה אינה זוכה לרוב לפרסומים פומביים, פעילותה נחשבת לחשובות ביותר בצה"ל ותורמת רבות לרווחת אזרחי המדינה.

"הפעילות ביחידה נעשית ברובד המניעתי לגילוי העבירה המובילה להעמדה לדין", סיפר נ', המשרת כבר 20 שנה ביחידה. "התפקיד מאוד מאתגר, ישנה הרגשת סיפוק גדולה מהעשייה שמהווה שליחות עבורי למעלה מעשרים שנים. התפיסה היא שאנחנו המגן האחרון בפשיעה החמורה בצה"ל ולכן אנו מחויבים לפעול במלוא בכלים הסמויים והגלויים, תמיד נחושים להצליח במשימה- טיפול בפשיעה בצה"ל".

"אמונה בצדקת המשימה"

במהלך השנים, שימש נ' במגוון תפקידים ביחידת הימל"ם, ביניהם גם הכשרת הסוכנים החשאיים ביחידת מצ"ח. העבודה של הסוכנים החשאיים טומנת בחובה לא פעם מקרים בהם הסוכנים נמצאים במצבים מסוכנים "קיים בי הפחד כי אפגע פיזית בעת פעולה אך אני יודע כי האבטחה הניתנת לנו הינה מירבית, עבריינים כבדים הינם מסוכנים אך לא יעצרו אותנו מלהשיג את המטרה", הוסיף הסוכן. "אני מלא מוטיבציה מתוך האמונה בצדקת המשימה, לשאוף לכך שהצבא יהיה חזק ומוסרי תוך צמצום הפשיעה".

את ההודעה על קבלת אות ההצטיינות משר הביטחון והרמטכ"ל הוא קיבל בהתרגשות רבה. "התעודה שקיבלתי אתמול הביאה להתרגשות רבה וגאווה לי וליחידה. מדובר בסיפוק מדהים עבורנו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully