וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: נמצאה גופתה של המטיילת הישראלית הילה ליבנה בקירגיזסטן

29.9.2017 / 16:46

בתום שבוע של חיפושים, הודיעו בני משפחתה של ליבנה בת ה-22 על מותה: "הייתם משפחה אחת גדולה עבורנו, מוקירים את המאמץ הארצי לחזק אותנו ולתת לנו יד ברגעים שהיו קשים ומפחידים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגופה נמצאה. המטיילת הילה ליבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופתה של המטיילת הישראלית הילה ליבנה, שהוגדרה נעדרת בשבוע האחרון בקירגיזסטן, נמצאה היום (שישי) לאחר שבוע של חיפושים. ליבנה, בת 22 מתל אביב, נראתה לאחרונה בסוף השבוע שעבר.

אחיה של הילה, יובל, כתב אחר הצהריים בעמוד הפייסבוק שלו: "מכיוון שכולכם הייתם משפחה אחת גדולה עבורנו, אנו מרגישים את החובה לצרף אתכם לאבל הפרטי שלנו. אנו כואבים ומצטערים להודיע שהילה שלנו איננה בין החיים. מוקירים את המאמץ הארצי לחזק אותנו ולתת לנו יד ברגעים שהיו קשים ומפחידים לנו".

ליבנה טיילה יחד עם שני מטיילים נוספים, בהם ישראלי ושני מטיילים צרפתים. בשלב מסוים נפל המטייל הישראלי מצוק ושני הצרפתים מיהרו לסייע לו וחילצו אותו בשלום, בזמן שהיא נותרה מאחור והקשר עימה נותק. צוות חילוץ של חברת "כלל ביטוח" יצא לקירגיזסטן ועמד בקשר עם הקונסול הישראלי באסטנה שבקזחסטן, הנציגות הקרובה ביותר למקום האירוע.

דודתה של הילה, שרית אבן בילנקי, אמר השבוע, בעיצומם של החיפושים: "הילה יצאה לטרק וביום ראשון איבדנו איתה את הקשר. אנחנו לא יודעים מה קרה לה, היא כנראה הלכה לאיבוד. היא הייתה רשג"דית בצופים, מד"סית בצבא, עשתה את שביל ישראל, הייתה בשנת שירות בירושלים, טיילה בעבר באוסטרליה וניו זילנד, הלוואי והיינו יודעים מה קרה לה. אין לנו את כל האינפורמציה, אבל משהו קרה שם. לא ברור למה התפצלו דרכיהם שלה ושל החבר שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully