וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שצולם עושה סקס בתור בפיצריה צפוי להיכנס לכלא

25.9.2017 / 11:08

השניים שהפכו לכוכבי רשת בזכות סרטון שלהם מבצעים אקט מיני בסניף של דומינוס פיצה - צפוי להתמודד עם הצד השלילי של 15 דקות התהילה שלהם: מאסר בעוון מטרד לציבור

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

הזוג הבריטי, דניאלה הירסט בת ה-28 וקרייג סמית בן ה-31, נהנו מ-15 דקות תהילה ארוכות מדי בזכות סרטון שלהם מבצעים אקט מיני בתור בפיצריה. אחרי שהופיעו בקמפיין של הרשת, כיכבו בכל הכותרות בעולם והצטלמו בחדר המיטות בסט צילומים סקסיים - השניים נאלצים כעת להתמודד עם הצד השלילי שמגיע עם הפרסום שלהם: העובדה ששניהם צפויים לבלות זמן מאחורי סורג ובריח בעקבות המעשים הפזיזים שלהם. להזכירכם, קיום יחסי מין בציבור אינו דבר שהמשטרה יכולה לעבור עליו בשתיקה.

למי שהספיק לשכוח את הזוג הפרובוקטיבי, נזכיר לכם שמדובר בתקרית שאירעה ב-25 בפברואר 2016. השניים, במקור מברידלינגטון, נסעו לחגוג את יום ההולדת של סמית בלידס, שתו שם אלכוהול והמשיכו לנסיעה לסקרבורו. שם הם הם עצרו בסניף של דומינוס פיצה וניצלו את ההמתנה הארוכה כדי לקיים יחסי מין מאחורי הדלפק, כשמצלמות האבטחה מתעדות הכל.

עוד בנושא
המשטרה מחפשת את הזוג שעשה סקס בתחנת הרכבת ואז עלה לנסיעה
האמת על כוכבת הטלוויזיה שצולמה מקיימת יחסי מין בפומבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני הזוג חוגגים בפיצרייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטון נראית הירסט בתחילה כורעת על ברכיה ומבצעת מין אוראלי בסמית שעומד לפניה ולאחר מכן הם מתחלפים והוא נעמד מאחוריה והשניים מקיימים יחסי מין. כשהסרטון הופץ ברשת, השניים הסכימו לחשוף את עצמם והסבירו שהם "נסחפו עם הרגע". הירסט אמרה ל"סאן": "אני מאוד פתוחה לגבי סקס במקומות ציבוריים. אוהבת את הריגוש, את התחושה הזאת שאולי אתפס. ברור שלא האמנתי שיתפסו אותנו ככה ובטח שלא נמצא את עצמנו ברשת". סמית הוסיף: "חמש המקומות המועדפים עלינו הם האוטובוס, הטנדר, המלון, בריכת השחייה והמגרש. רצינו לראות אם נוכל להתעלות על זה".

במרץ האחרון המשטרה הודיעה שרק הירסט תענש כי היא זו שחשפה את ישבנה בפומבי בעוד סמית נשאר בלבוש מלא, אולם כעת השניים עומדים לדין בגין מטרד לציבור וצפויים ככל הנראה לשבת בכלא. הירסט נכחה בתחילת השבוע בדיון קצר בבית המשפט בסקרבורו, שם כיסתה את עיניה כשהציגו בפני חבר המושבעים את הסרטון המביש שצולם בפיצריה. הדיון נמשך כחצי שעה, מתוכו הוקרן הסרטון שאורכו 18 דקות. סמית לא נכח בבית המשפט בשל מעצרו בגין עבירות אחרות, אולם הירסט נכחה והודתה באשמה.

עוד באותו נושא

זוג נתפס מקיים יחסי מין בתור בפיצריה - מול העובדים

לכתבה המלאה

היא הודתה בבית המשפט שהתנהגותה הייתה "נוראית" ושהיא "נרתעה" מצפייה חוזרת במעשיה במהלך הריאיון המשטרתי. למשטרת צפון יורקשייר נודע על הסרטון אחרי שפורסם בטוויטר ע"י עובד של דומינוס פיצה. הסנגור של הזוג ניסה שלא להכליל את הסרטון במסגרת הראיות בבית המשפט אך ללא הצלחה. הוא אמר: "המקרה מדבר בעד עצמו. ברור שהם פעלו תחת השפעת אלכוהול והניחו לרוחות להתלהט. לא היו להם כוונות רעות, הם די זהירים. הם לא רצו להוות מטרד. הכביסה המלוכלכת של העלמה הירסט שודרה בציבור ללא בקשתה".

השופטת אנג'לה בירדשל אמרה: "התביעה לא השיגה את הסרטון באופן בלתי חוקי, אם כי בהחלט יכול להיות שהוא שותף בצורה שאינה מקובלת. בהגיענו להחלטה, אנחנו לוקחים בחשבון שמר סמית לא נכח בבית המשפט, אולם שלח את עורך דינו לייצג אותו. ראינו את הסרטון וחלק גדול מהמעשים היו גסים, מגונים ומגעילים. חברי הצוות היו נוכחים והנאשמים לא יכלו לדעת שלקוחות לא ייכנסו למקום. אנחנו רואים בזו עבירה חמורה עד כדי כך שהיא חוצה את סף המאסר. העבירה הייתה במקום ציבורי, והציבור לא צריך להיחשף ולסבול מההתנהגות כזאת". השניים צפויים לקבל את גזר דינם ב-17 באוקטובר. עד אז היו סבלנים ואיכלו פיצה.

דניאלה הירסט מתייחסת לסקנדל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully