וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נתפס מקיים יחסי מין בתור בפיצריה - מול העובדים

10.3.2017 / 5:54

זוג בריטי עצר בדוכן הפיצה הקרוב וניצל את ההמתנה הארוכה כדי לקיים יחסי מין מאחורי הדלפק. אחרי שתועדו במצלמות האבטחה, חשפו עצמם וסיפרו באיזה עוד מקומות יוצאי דופן הם עשו את זה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

דניאלה הירסט, בת ה-28 וקרייג סמית, בן ה-31, נתפסו במצלמות אבטחה כשהם מקיימים יחסי מין בדוכן של דומינוס פיצה בעיר סקרבורו שבאנגליה. השניים המתינו להזמנה שלהם וניצלו את הדקות המתות לאקט מיני סוחף לעיני העובדים במקום. בסרטון נראית דניאלה יושבת על ברכיה ומבצעת מין אוראלי בקרייג שעומד לפניה. השניים לא האמינו למראה עיניהם כשהמעשה הפזיז שלהם הופץ ברשת והסכימו לחשוף עצמם כדי להסביר מה לעזאזל הם חשבו כשבחרו לעשות סקס במקום כל כך לא שגרתי.

זוג נתפס מקיים יחסי מין בדוכן פיצה. צילום מסך
הזוג נתפס במצלמות מקיים יחסי מין בדוכן של דומינוס פיצה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"עם איזו תלמידה היית עושה סקס?": המשחק האסור של המורים

לכתבה המלאה

השניים סיפרו שהם פשוט "נסחפו עם הרגע". דניאלה טוענת שמבקריה פשוט משועממים, "אני מאוד פתוחה לגבי סקס במקומות ציבוריים. אני אוהבת את הריגוש, את התחושה הזאת שאולי אתפס", היא סיפרה ל-THE SUN, "ברור שלא האמנתי שיתפסו אותנו ככה ובטח שלא נמצא את עצמנו בסוף בכל הרשת". קרייג סיפר שהשניים נוהגים לעשות סקס במקומות ציבוריים - אך זה היה הנועז מכולם, "5 המקומות המועדפים עלינו היו באוטובוס, בטנדר, במלון, בבריכת שחייה ובמגרש. רצינו לראות אם אנחנו יכולים להתעלות על זה".

הזוג הצעיר מגיע במקור מברידלינגטון. הם נסעו לחגוג את יום ההולדת של קרייג בלידס, שם גם שתו אלכוהול לפני שיצאו לנסיעה לסקרבורו. דובר דומינוס פיצה מסר: "אנחנו לא יכולים להגיב על משהו כזה. אין תגובה".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully