וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם איזו תלמידה היית עושה סקס?": המשחק האסור של המורים

26.2.2017 / 8:52

"את מי היית מוכן לרצוח, עם מי להתחתן ועם מי לעשות סקס?". מורים בבית ספר בארצות הברית נתפסו משחקים במשחק אסור במהלך בילוי בבר, והכול מול המצלמה - אז איך הם יצאו מזה רק עם נזיפה?

צילום מסך

איך נראה ערב של מורים בבר? מסתבר שפרוע יותר ממה שאתם חושבים. לפחות אם מתבססים על צוות מורים מבנגור, מישיגן, שתועדו כשהם משחקים משחק אסור. אם זה לא מספיק מביך, הווידאו המפליל גם הגיע לרשת, והוא הוביל לפיטורין של אחת מאנשי הצוות ולשני מכתבי אזהרה למורים נוספים.

עם מי היית מוכן/ה לשכב, עם מי להתחתן ואת מי להרוג? שלוש השאלות האלו מרכיבות את המשחק הפופלארי למדי Fuck, Marry, Kill - a בדרך כלל משוחק על ידי בני נוער. שלוש השאלות מופנות אל הנשאל/ת, והוא או היא צריכים לבחור שלוש בנות או שלושה בנים בתשובותיהם.

בחזרה למורים. אותם מורים שיחקו את המשחק המדובר במהלך בילוי בבר מקומי. עד כאן זה עוד יחסית בסדר. אלא שהם החליטו שהשמות של אותם אלה שהם היו מוכנים לשכב, להתחתן או לרצוח יהיו לא אחרים מאשר תלמידיהם. והכול, כמו שכבר ציינו, תועד בעדשת המצלמה.

לקוח בבר שקלט את השיחה החל לתעד אותה, והעלה את הווידאו לרשת. הוא הגיע להורי התלמידים הזועמים, שדרשו את פיטורי המורים, א רק מזכירת בית הספר הודיעה על סיום תפקידה, בעוד ששני מורים נוספים קיבלו אזהרה בכתב.

מדוע? זאת כי לדברי התובע המחוזי, רוברט הובר, אף אחד מהמורים לא דיבר על תלמידים במהלך המשחק. "הרושם המוטעה שנוצר הוא שמורים דיברו על האם הם יתחתנו, 'יז##ו או יהרגו תלמידים", אמר הובר. "אין בזה שום אמת." הוא ציין שהם צפו בסרטון המקורי וקבעו שלא הושמעו הערות בלתי הולמותלגבי תלמידים על ידי מורים כלשהם. לדבריו הובר, התוכן של הסרטון המלא כולל משחק שבו עובדי מחוז בית הספר בחרו שמות של עמיתים ועובדים ובוחרים מביניהם עם מי הם מעדיפים להתחתן, להרוג או לקיים יחסי מין.

מתוך שישה מורים שנכחו במקום, שניים היו מעורבים במשחק, וכן המזכירה. שני המורים ששיחקו קיבלו נזיפות בכתב, בעוד שארבעת המורים האחרים, שלא לקחו חלק במשחק, קיבלו רק נזיפה בעל פה, אמר הובר. באשר לשמות התלמידים שהועלו בסרטון, הובר אמר כי הדבר נעשה על ידי המזכירה בלבד וכי אף אחד מהמורים לא הצטרף למשחק בשלב זה. המזכירה פוטרה מכבודתה זמן קצר לאחר פרסום הסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully