וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת את הזוג שעשה סקס בתחנת הרכבת ואז עלה לנסיעה

5.9.2017 / 10:19

בני זוג צולמו מקיימים יחסי מין בשעות הבוקר בתחנת הרכבת, והסרטון הפך ויראלי וגרם למשטרה לפתוח בחקירה. האיש שצילם את הסרטון: "אתם מאמינים לזה? שבע בבוקר והם כמו שפנים"

BANDICAM

בסרטון - עוד זוג שאוהב לעשות סקס בפומבי - למשל בטיסה

נהוג לומר שלכל דבר יש את הזמן והמקום המתאימים, אך כנראה שיש אנשים שמעדיפים לחיות את חייהם על פי אמונה קצת שונה: תעשה מה שאתה רוצה, איפה שמתאים לך ומתי שבא לך. כאלה הם בני הזוג הבריטים האלה, שצולמו כשהם עושים סקס על רציף ברכבת לעיני העוברים והשבים - וכל זה ממש באור יום. הסרטון צולם בתחנה במזרח לונדון, וגרף כבר למעלה מ-11,000 לייקים וקרוב ל-8,000 ציוצים מחדש. האיש שצילם את הסרטון נשמע אומר במהלכו: "אתם מאמינים לזה? שני אנשים פשוט מז***נים בטירוף על הרציף".

אם המופע הפורנוגרפי שסיפקו השניים לא הספיק, מי שהיה על הרציף וצפה בסרטון נדהם לגלות מהצורה בה כל העניין הסתיים. כאשר הגיעה רכבת לרציף, בני הזוג חסרי הבושה פשוט עצרו, הרימו את מכנסיהם, ועלו לרכבת כאילו דבר לא קרה.

עוד בנושא
התקנות החדשות שיאפשרו לקיים סקס מהנה יותר - ברכבות נוסעות
זוג קיים יחסי מין במקום "מבודד" - ואז גילה שכולם מסתכלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא לא מתכוונת לעזוב את התיק שלה, אה?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצלם התפעל באופן מיוחד מהשעה המוקדמת לפעילות הספציפית בה עסקו השניים. "רק 7:16 והם כמו שפנים", אמר, "ואז הם פשוט קופצים על הרכבת. מוקדם פה ברציף בהאקני דאונס, ואני לא צוחק אנשים. יום שבת, והם פשוט טרפו פה אחד את השנייה".

הסרטון הפרובוקטיבי והמדהים גרר, שלא במפתיע, כמות גדולה של תגובות ברשת. "אור יום מלא והם לא שמים על אף אחד", כתב אחד הגולשים, "אין לאנשים האלה שום בושה. וגם הדרך בה הם עלו לרכבת כאילו לא קרה כלום".

לצפייה בסרטון הלא מצונזר - רק מעל גיל 18

"ג'נטלמן אמיתי", התבדח גולש אחר, "הרומנטיקה עדיין חיה ובועטת". גולש נוסף שם לב לפרט שאולי חמק מעיני אחרים וצייץ: "היא לא מתכוונת לעזוב את התיק שלה, אה?".

מעשיהם של השניים הם כמובן אינם חוקיים, והמשטרה המקומית הודיעה כי היא חוקרת את האירוע: "אנחנו בודקים דיווחים על זוג שעסק בפעילות מינית על הרציף של תחנת האקני דאונס". יכול להיות שבפעם הבאה כדי לבני הזוג להראות מעט יותר איפוק, או לפחות לשים לב שאף אחד לא מצלם.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully