וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג קיים יחסי מין במקום "מבודד" - ואז גילה שכולם מסתכלים עליהם

9.4.2016 / 7:09

Get a Room: בני זוג נועזים בחרו לקיים יחסי מין על גבעה מבודדת - רק שהם פספסו את מצלמת האינטרנט שהותקנה במקום והפכו לאטרקציה אירוטית מעניינת לאלפי צופים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

בני זוג ברזילאים בחרו בלהט הרגע לקיים יחסי מין על גבעה נטושה לכאורה - ולא הבחינו במצלמת אינטרנט שמוצבת במקום והציגה כל רגע אינטימי שלהם בפני מאות חובבי ספורט אתגרי שבכלל ציפו לראות שם אנשים במצנחי רחיפה. הו, איזו אכזבה.

חובבי הספורט דיווחו למשטרת טנגרה, שבדרום ברזיל, על האטרקציה הלא צפויה שהופיעה להם על המסך ואחרי שמפכ"ל המשטרה, סזאר לואיס דנונס, קיבל עשרות הודעות ושיחות בנושא, הוא שלח למקום ניידת שעצרה את הזוג. "קיבלתי שיחות והודעות טקסט שדיווחו על זוג שמקיים יחסי מין במקום ציבורי ושלחתי לשם ניידת", הוא סיפר ל-The Mirror, "שני שוטרים מצאו את בני הזוג מקיימים יחסי מין בעירום על גבי סדין לבן. הם התבקשו להפסיק ועשו זאת בלי לומר מילה. הם התלבשו ונלקחו לתחנת המשטרה".

זוג צולם מקיים יחסי מין. צילום מסך
אתם לא לבד: זוג תועד במצלמת אינטרנט מקיים יחסי מין על גבעה בברזיל/צילום מסך

בסרטון, שצולם ביום חמישי שעבר בסביבות השעה 11:00 בבוקר (וחלקו פורסם ביוטיוב), נראים השניים עוטפים עצמם בסדין כשהבחינו לפתע במשטרה שהגיעה למקום שחשבו כי הוא מבודד. המצלמה שמוקמה בגבעת "מורו דו אגודו" (פירושה 'גבעה חדה') שייכת למועדון מצנחי הרחיפה המקומי והיא נועדה לאפשר לחברי המועדון לצפות בספורט המועדף עליהם מחדרי המגורים הנוחים שלהם.

בעוד צנחן רחיפה מקומי שסירב להזדהות סיפר שלזוג לא היה שמץ של מושג על קיומה של המצלמה, דיווח אחר טוען שעובר אורח הזהיר את הזוג לפני שניידת המשטרה הגיעה למקום, אך הם התעלמו ממנו.

עוד באותו נושא

סקס און דה ביץ': זוג נתפס מקיים יחסי מין על החוף - לעיני תיירים המומים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully