וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מערכות ההצבעה לנשיאות ב-21 מדינות היו יעד להאקרים רוסים

23.9.2017 / 2:27

לפי המחלקה לביטחון המולדת, פעילות ההאקרים נכשלה. ככל הנראה, הם חיפשו גישה למאגרי הנתונים במערכות רישום הבוחרים. ויסקונסין, שהייתה מדינת מפתח בבחירות, הודיעה שהייתה יעד למתקפה

מתקפת סייבר על מערכות ההצבעה בבחירות לנשיאות - כל הפרטים

- המחלקה לביטחון המולדת אישרה שמערכות ההצבעה ב-21 מדינות היו יעד למתקפות סייבר מטעם שלטונות רוסיה
- לטענת המחלקה, פעילות ההאקרים לא הצליחה לפגוע בתוצאות הבחירות
- המחלקה סירבה למסור את זהותן של המדינות
- ויסקונסין אישרה שהייתה אחת מהן

דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב בעצרת הכללית של האו"ם ב -77 במטה האו"ם בניו יורק. רויטרס
"אין הוכחה לכך שהרוסים שינו קולות". הנשיא טראמפ בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק, השבוע/רויטרס

המחלקה לביטחון המולדת בארצות הברית אישרה הלילה (שבת) כי מערכות ההצבעה בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-21 מדינות היו יעד למתקפות סייבר מטעם שלטונות רוסיה. עם זאת, המחלקה טענה כי פעילות ההאקרים לא הצליחה לפגוע בתוצאות הבחירות ב-2016 שבהן נבחר הנשיא דונלד טראמפ. "אין הוכחה לכך שהרוסים שינו קולות או את הרישומים", אמר נשיא אגודת מנהלי הבחירות במדינות בארצות הברית, ג'אד צ'ואט.

המחלקה סירבה למסור את זהותן של המדינות, אך מנהל וועדת הבחירות בוויסקונסין, מייקל האס, סיפר כי מדינתו, שהייתה מדינת מפתח בבחירות, עודכנה כי נכללה בין 21 המדינות. לדבריו, המחלקה אמרה למדינות שמטרת ההאקרים הייתה מציאת נקודות תורפה במערכות רישום הבוחרים שהיו מחוברות לרשת האינטרנט, שיאפשרו גישה למאגרי הנתונים שלהן. מאוחר יותר הודיעו גם אלבמה, קולורדו, מינסוטה, קונטיקט ווושינגטון שהיו יעד למתקפה.

רוסיה הכחישה אתמול טענות לפיהן פרסמה ברשת החברתית פייסבוק פרסומות שנועדו להשפיע על תוצאות הבחירות בארצות הברית. זאת, לאחר שביום חמישי חברת "פייסבוק" הודיעה כי המנכ"ל מארק צוקרברג צפוי לספק לקונגרס האמריקני את תוכנן של 3,000 מודעות שנקנו, לדברי החברה, על ידי סוכנות רוסית. החברה טענה מוקדם יותר החודש כי מצאה עדויות לניסיונות שמקורם ברוסיה להשפיע על נושאים במחלוקת בחברה האמריקנית לאורך שנתיים, כולל במהלך הבחירות לנשיאות בשנה שעברה, באמצעות קניית מודעות. עם זאת, הבהירו אנשי הרשת החברתית שלא היה ניסיון התערבות ישיר בבחירות.


עוד בוואלה! NEWS:
"אין חשמל, אין מים, אין כלום": פורטו ריקו שבורה אחרי ההוריקן
"הרופא טיפל בעקיצה בתרופה זולה - ואבא מת לנו מול העיניים"
רק אל תגידו פליטים: גרמניה מצעידה את מרקל לניצחון, גם כשהיא טועה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully