וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב תקלה: מטוס ועליו 180 נוסעים נחת נחיתת חירום בנתב"ג

21.9.2017 / 9:05

אחד ממנועיו של המטוס של חברת התעופה הגרמנית "לופטהנזה" הפסיק לפעול זמן קצר לאחר המראתו, והוא נאלץ לנחות נחיתת חירום, שהסתיימה בשלום. אין נפגעים באירוע. ח"כ טיבי ששהה על המטוס: "חוויה לא קלה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס בנתב"ג, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטוס נוסעים של חברת התעופה הגרמנית "לופטהנזה" נחת נחיתת חירום היום (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון, זאת לאחר שזוהתה תקלה באחד המנועים שלו. מרשות שדות התעופה נמסר כי על סיפון המטוס היו 180 נוסעים, וכי אחד ממנועיו הפסיק לפעול מיד לאחר ההמראה מנמל התעופה. אין נפגעים באירוע.

התקלה במטוס, מדגם איירבוס A321, זוהתה זמן קצר לאחר המראתו. מאחר שמכלי הדלק שלו היו מלאים, היה עליו לטוס מעל הים על מנת שיוכל לבצע נחיתת חירום לאחר דילול כמות הדלק במכליו, שלא אפשרה את ביצוע הנחיתה בבטחה. לאחר זמן קצר של טיסה מעל הים בקרבת ישראל, המטוס נחת בשלום בנמל התעופה.

עוד בוואלה! NEWS
מרוץ נגד הזמן: מאמצים לחילוץ ילדה ששרדה קריסת בית ספר במקסיקו
משלחת סיוע של צה"ל המריאה לאזור רעידת האדמה במקסיקו
טראמפ ואבו מאזן נפגשו: "הסיכוי הכי טוב לשלום אי פעם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנוסעים מורדים מהמטוס בנתב"ג, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המטוס שהה ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), שסיפר עם הירידה מהמטוס כי מדובר היה בחוויה לא קלה. "סביב ההמראה שמענו רעש מצד ימין, לאחר מכן הטייס סובב את המטוס ואמרו שיש בעיה טכנית. אחרי שנחתנו ראינו עשרות כבאיות ואמבולנסים בשדה", סיפר. "לא הייתה פאניקה במטוס אבל אנשים היו מודאגים. אני אדם אופטימי ולכן אני חושב ורואה את הצד היפה, זו אכן תחילת שנה טובה כי המטוס יכול היה להתהפך. שלום ל-180 הנוסעים וזה מה שחשוב".

מגן דוד אדום נמסר כי עם קבלת ההודעה נשלחו למקום צוותים ובהם אופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, זאת על מנת לאבטח מבחינה רפואית את נחיתת המטוס.

עוד בוואלה!

"נסראללה הוא מטרה לגיטימית לחיסול": הרמטכ"ל בריאיון ראשון

לכתבה המלאה
מטוס מבצע נחיתת חירום בנתב"ג 21.9.17. מד"א, מד"א
צוותי מד"א שנערכו בנתב"ג, הבוקר/מד"א, מד"א
מטוס מבצע נחיתת חירום בנתב"ג 21.9.17. מד"א, מד"א
צוותי מד"א שנערכו בנתב"ג, הבוקר/מד"א, מד"א
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully