וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגי העולם איחלו בעברית: "שנה טובה לעם היהודי"

21.9.2017 / 2:23

ראש ממשלת הודו ושגרירת ארצות הברית לאו"ם מסרו את ברכתם לשנה החדשה. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ היה מראשוני המאחלים: "זו תקופה של חזרה לערכים הקדושים המנחים את רוחו של העם היהודי"

משלחת ישראל לאו"ם.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שלח השבוע את ברכתו לעם היהודי החוגג את השנה החדשה. "הימים הנוראים הם תקופה של התבוננות בשנה החולפת ושל תקווה להתחדשות בשנה העומדת לבוא", אמר טראמפ בסרטון שפרסם. "זו תקופה של חזרה לערכים הקדושים והמסורות המנחים את אופיו והמדהים ואת רוחו של העם היהודי".

בהזדמנות בו ביקש טראמפ "לאשר שוב את הקשר הבלתי מעורער בין ארצות הברית לישראל, ולבקש מאלוהים לשלוח צדק, כבוד ושלום לעולם". לסיום, מסר גם בשם רעייתו מלניה "שנה מתוקה, בריאה ושלווה, שתביא הרבה ברכות לכולם". לאיחולים הצטרף ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, שתייג בעמוד הטוויטר שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכתב "שנה טובה ידידי היקר" באנגלית ובעברית.

מברכת נוספת הייתה שגרירת ארצות הברית לאו"ם ניקי היילי, שאף איחלה בעברית "שנה טובה" לישראל במסגרת סרטון ווידיאו שהפיקה משלחת ישראל לאו"ם. "אנחנו מאחלים לכם בריאות, אושר ושלום. האל יברך אתכם", מסרה היילי. בסרטון בירכו גם שגרירי גרמניה, הונגריה, אלבניה, הודו, ארגנטינה, אוסטרליה, רואנדה, מקסיקו, בריטניה, סינגפור, אסטוניה, אורוגוואי וטוגו. בסרטון השתתף גם שגריר ישראל לאו"ם דני דנון, שאמר: "יש לנו ידידים רבים ברחבי העולם, בנות ברית אמתיות שתומכות בישראל באו"ם ומאחלות לנו שנה טובה. אנו מודים להם על עמידתם לצד ישראל ומצפים להוביל יחד שינויים משמעותיים באו"ם".


עוד בוואלה! NEWS:
אבו מאזן נאם באו"ם: להביא לסיום האפרטהייד הישראלי בפלסטין
"נסראללה הוא מטרה לגיטימית לחיסול": הרמטכ"ל בריאיון ראשון
הוריקן "מריה": כל תושבי פורטו ריקו מנותקים מחשמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully