וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטרות ח"כ גואטה נכנסה לתוקפה: "לא הצליחו לפגוע בי"

19.9.2017 / 13:42

הח"כ המתפטר התייחס לראשונה לסערה שהתחוללה בש"ס לאחר שסיפר בריאיון כי השתתף בחתונת אחיינו ההומו. "מודה לכולם על התמיכה, זה מוכיח שעם ישראל האמיתי מעוניין אך ורק באחווה ובאהבה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

לאחר שביום ראשון הודיע על כך ליושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין, התפטרותו של ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) נכנסה היום לתוקפה. גואטה הודיע בשבוע שעבר ליושב ראש מפלגתו אריה דרעי על כוונתו להתפטר, זאת בעקבות הסערה שגרם במפלגה לאחר שנודע כי השתתף בחתונה של אחיינו ההומו. "אני מוחל וסולח לכל מי שהתכוון לפגוע בי, פשוט כי לא הצלחתם", אמר גואטה בהתייחסות ראשונה לאחר הסערה.

"כבוד גדול היה לי לשרת את עם ישראל בכנסת ישראל", אמר גואטה, שאף ביקש להודות על התמיכה מהציבור לה זכה בימים האחרונים. "זה מוכיח שעם ישראל האמיתי, מעוניין אך ורק באהבה ואחווה, אחדות ורעות", טען. "אין בליבי טענות כלפי אף אדם בעולם, אני אוהב כל אחד ואחת מאחינו בני ישראל. פעילותי הציבורית תמשיך ביתר שאת וביתר עוז, לעשות כל אשר לאל ידי לטובת החלש והנזקק כפי שעשיתי בשני העשורים האחרונים, לפני היותי חבר כנסת ורחוק מעין המצלמות. אמשיך לפעול לאחדות ולקירוב העם, שזהו הדבר הנחוץ ביותר לעם ישראל בעת הזו".

עוד בוואלה! NEWS:
התאונה בכביש 4: רוקסנה חזרה מיום הולדתה - ונדרסה למוות
הפעם הראשונה שלו: העולם ממתין בדריכות לנאום טראמפ באו"ם
מגלה מוקשים - ויורה במטרה: צפו ברכב הקרב האוטונומי "רמבו"

ח"כ גואטה מגיש את התפטרתו ליו?ר הכנסת יולי אדלשטיין, כנסת, ירושלים. נועם מושקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
גואטה לאחר שהגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ'

"סליחה משני מיליון עניים במדינת ישראל שלא הצלחנו לפעול די כדי להוציאם מקו העוני, כאשר מחר כל עם ישראל הולך לחגוג את ראש השנה סביב שולחנות עמוסים כל טוב", הוסיף גואטה, שאף סקר אוכלוסיות נוספות בציבור שנזקקות לסיוע. "לשולחיי, חברי מועצת חכמי התורה, עשיתי ככל יכולתי למלא שליחותכם נאמנה, וכשם שקיבלתי שכר על הדרישה כן אקבל שכר על הפרישה".

הביקורת החריפה שהופנתה נגד גואטה מצד הרבנים באה בעקבות דבריו בריאיון בתוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל, שבמהלכו סיפר כי השתתף בחתונת אחיינו ההומו. "לפני כשנתיים התקשרה אליי אחותי והיא אמרה לי 'יגאל אני רוצה לשמח אותך, הבן שלי מתחתן בעוד חודשיים'", סיפר בריאיון.

אחר כך תיאר גואטה כיצד נודע לו על זהותו המינית של האחיין. "במהלך השיחה המשיך בן אחותי ואמר 'אני רוצה לספר לך משהו: אני הומו ואני מתחתן עם גבר. אמרתי לו 'אתה יודע מה? עכשיו אני עוד יותר לא מבין בזה', אבל הלכנו כל המשפחה, אני אשתי והילדים, בדרך כלל לא אומר לילדים שלי לאיפה ללכת, אבל באירוע הזה אמרתי להם שההתייצבות חובה - אבל אמרתי לילדים שלי 'דעו שאנחנו הולכים לשמח אותו כי הוא הבן של אחותי ואני רוצה לחבק אותה, אבל התורה אומרת שזה אסור ותועבה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully