וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעוררנו לבוקר נורא": רוקסנה חזרה מיום הולדתה - ונדרסה למוות

חברותיה של רוקסנה ארונוב, בת 30 מאשדוד, ספדו לה וסיפרו על "חיוך שמרפא הכול". מחקירה ראשונית עולה כי היא יצאה מהרכב כדי להפריד בין גברים שרבו בכביש 4, ונמחצה בעקבות פגיעת משאית באחד הרכבים. נהג המשאית נעצר

צילום: שי מכלוף

תאונה קטלנית בכביש 4 - כל הפרטים:
- שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם נהרגו
- שניים נוספים נפצעו באורח קשה ונפגעת אחת נפצעה קל
- נוסעי אחת המכוניות חגגו יום הולדת לרוקסנה ארונוב בת ה-30 שנהרגה בתאונה
- הנוסעים עצרו את רכביהם בצד וניהלו ויכוח עקב עבירת תנועה
- בעת ששהו על הנתיב הימני, נפגעו בידי משאית שהובילה נרות נשמה
- נהג המשאית נעצר

במשטרת מחוז המרכז ממשיכים בחקירת נסיבות התאונה שאירעה הלילה (שלישי) בכביש 4, ליד מחלף חולות, שבה נהרגו שלושה בני אדם. מהחקירה עולה כי באחת המכוניות המעורבות, מסוג לקסוס, נסעו שני זוגות שחגגו בערב את יום הולדתה ה-30 של רוקסנה ארונוב, שלבסוף נהרגה בתאונה. הזוגות חגגו במועדון באשדוד והתכוונו להמשיך את החגיגה בתל אביב. נהג המשאית, תושב שפלת יהודה בן 30, נעצר.

עוד עולה מהחקירה כי בכלי הרכב השני, מדגם פולקסווגן פסאט, נסעו שני גברים נוספים. סמוך למחלף יבנה, ביצע אחד מכלי הרכב עקיפה שסיכנה את כלי הרכב השני, ועל רקע זה סימנו הנהגים זה לזה לעצור בצד. מכונית הלקסוס עצרה בשול הימני של הכביש, ואילו הפולקסווגן עצרה בחלקה בשול הימני, כשחלקה האחורה בלט למרכז הנתיב הימני.

עוד בוואלה! NEWS
מגלה מוקשים - ויורה במטרה: צפו ברכב הקרב האוטונומי "רמבו"
שוטר בילוש חשוד שאנס בת 16 שאותה הכיר במסגרת התפקיד
נקבע מותה של הפעוטה בת השנתיים שטבעה בבריכה בבית שאן

רוקסנה ארונוב הרוגה בתאונת דרכים בצומת יבנה. מתוך הפייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
רוקסנה בחגיגת יום ההולדת/מערכת וואלה! NEWS, מתוך הפייסבוק

הלווייתה של ארונוב התקיימה היום בבית העלמין באשדוד. נטע, חברתה, ספדה לה וסיפרה כי "כל מה שרצתה זה להנות ולנצל את החיים. אהבה מאוד את בעלה. תמיד רצתה להתקדם, הייתה מאבטחת ילדים בבית ספר, אהבה את העבודה שלה". לדבריה, "תמיד הייתה אמתית ודאגה למשפחה ולסובבים אותה".

חברה נוספת סיפרה: "היא הייתה בן אדם זהב. מלאך. תמיד הייתה מחויכת, כמו אור. תמיד עזרה לאחרים, תמיד היה לה חיוך שמרפא הכול. התעוררנו לבוקר נוראי, עד אתמול חגגנו, אני לא מאמינה שזה קרה ואני עומדת פה. אני בסרט אימה הכי גרוע שיכול להיות. רק אתמול חגגת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת המכוניות הפגועות בזירת התאונה, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעה גברים, שניים מכל כלי רכב, יצאו כדי לריב וככל הנראה דחפו זה את זה. האישה שחגגה את יום הולדתה יצאה גם היא מהרכב, ככל הנראה כדי להפריד בין הנצים, אך אז התרחשה התאונה – ובה דופן משאית עמוסת נרות נשמה שנסעה בכביש פגע בחלקה האחורי של מכונית הפולקסווגן. המכונית מחצה את האישה והמשאית פגעה בארבעת הגברים. האישה הנוספת נפגעה קלות ונתקפה חרדה.

ישבתי איתם אתמול ביום ההולדת שלה, הוא ארגן לה מסיבת הפתעה לכבוד יום ההולדת שלה", סיפר יגאל קפה, תושב אשדוד וחברם של ארונוב ובן זוגה. "היה מאוד כיף, כל החברים באו, אנחנו נסענו הביתה והם כנראה המשיכו למועדון לכיוון המרכז. קראתי בתקשורת על התאונה, לא האמנתי שזה הם ואז חבר התקשר אליי ואמר לי שמדובר בהם".

"זאת טראומה, היא מלאך אמיתי, תמיד מחייכת", הוסיף קפה. "הם התחתנו לפני פחות משנה. הבנתי שהייתה תאונה קלה ביניהם והם באו לקחת פרטים ואז הגיעה המשאית. רוקסנה אמרה לנו 'אני כלכך שמחה שבאתם לכבד אותי וביום שישי נחגוג שוב'. אף פעם לא חשבתי שדבר כזה יקרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בכביש 4, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי שעה, נהג המשאית נחקר פעם נוספת, והחוקרים מתמקדים בשאלה לגבי שדה הראייה שלו ויכולתו האפשרית להגיב בהתאם. זאת, לנוכח העובדה כי קבוצת הנפגעים בתאונה עמדה על נתיב הנסיעה שלו בכביש המהיר. הבוחנים יבדקו בנוסף את בטיחות הבלמים של המשאית, את מהירות הנסיעה שלה באמצעות טכוגרף, ואת אמצעי התאורה שהיו בכביש. במקביל, החוקרים ממשיכים בבדיקות נסיבות הוויכוח שקדם לתאונה הקשה.

בשלב זה, מנסים החוקרים לאתר את צילומי מצלמות האבטחה באזור, זאת כדי להבין מה התרחש בקטע הכביש שבין מחלף יבנה למחלף חולות לפני התאונה, שבה נפצעו בנוסף שני גברים באורח קשה מאוד ואושפזו בבית החולים.

(עדכון ראשון: 12:05)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה בכביש 4, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully