וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה טבע למוות כשניסה להציל את בתו: "יצא עם ילדיו לטיול שהבטיח"

19.9.2017 / 0:41

שלמה זלמן בלוי, בן 46 מירושלים, הגיע עם משפחתו לנהר הירדן בתום טיול בצפון, וליד גשר אריק הם נכנסו למים, שם התרחשה הטרגדיה. הוא הותיר אחריו 16 ילדים. "הם לא הספיקו לטייל בחופשה הקודמת"

נהר הירדן מדרום לסכר דגניה. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
נהר הירדן/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

שלמה זלמן בלוי, תושב ירושלים בן 46, הוא הגבר שטבע למוות אתמול (שני) בנהר הירדן, כשניסה להציל את בתו. הטרגדיה התרחשה במהלך טיול של בלוי וילדיו. הם נסעו לתפילה בקברי צדיקים בצפון הארץ, ובסיום, הגיעו לנהר הירדן. בסמוך לגשר אריק הם עצרו וחלק מבני המשפחה טבלו במים. בלוי הבחין כי בתו בת ה-16 נקלעה למצוקה וקפץ למים בניסיון להצילה, אך טבע בעצמו.

הבת ניצלה, אולם חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו לאחר פעולות החייאה. בלוי הותיר אחריו 16 ילדים, וביניהם בת שהתארסה לאחרונה ואמורה להינשא בחודשים הקרובים. הלווייתו תתקיים הלילה בבית ההלוויות שמגר שבירושלים.

ידיד המשפחה שהכיר את בלוי סיפר אמש כי "לפני כמעט 20 שנה הוא ניצל ממוות בתאונת דרכים שבה היה מעורב. חבר שהיה עמו ברכב נהרג והוא שכב במשך ימים ארוכים ללא הכרה עד שחזר לעצמו". לדבריו, "הוא יצא בערב החג לטיול עם ילדיו אחרי שהבטיח להם את זה בחופשה הקודמת שבה לא הספיקו".

(עדכון ראשון: 22:30)

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו לטראמפ: "מצפה לשוחח איתך על ההסכם הגרוע עם איראן"
"אכזריות יוצאת דופן": הפרקליטות עתרה נגד שחרור הרוצח צבי גור
אחרי המהומות בערד: הושגו הבנות עם חסידי גור להשבת השקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully