וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנזירה שחזתה את מלחמת העולם מנבאת שצונאמי ימחק את ארה"ב - השבוע

20.9.2017 / 0:10

אם לא קיבלנו מספיק בשורות איוב בשבוע האחרון, הנה אחת נוספת: גל צונאמי אכזרי ימחק את אמריקה מהמפה בימים הקרובים, כך טוענים חובבי הקונספירציות ויש להם חיזוק ממספר מחקרים מדעיים

הצונאמי ביפן, 11 במרץ 2011/צילום: רויטרס, צילומי חובבים שהועלו לרשת עריכה: יאיר דניאל קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון - ככה נראה הצונאמי ביפן ב-2011

נזירה קתולית ומגדת עתידות, שכבר חזתה את פרוץ מלחמת העולם השנייה ואת ניסיון ההתנקשות בחייו של האפיפיור יוחנן פאולוס השני ב-1981, ניבאה שצונאמי אדיר וגל רעידות אדמה חזקות יובילו ככל הנראה לסופה של ארה"ב. בוותיקן אישרו את חזיונותיה הקודמים של הנזירה לוסיה מפאטימה שבפורטוגל, והיא אפילו נמצאת כעת בתהליך של הפיכתה לקדושה קתולית.

בספרו "חשיפת האפוקליפסה" טוען אמט או'ריגן שהנזירה לוסיה ראתה בחזיונותיה הר געש הנמצא באיים הקנריים מתפרץ ומתמוטט לתוך הים, ויוצר גל צונאמי מסיבי. מדענים ציינו שהסיכויים שאירוע כזה יקרה לא מופרכים. קלושים, אבל לא מופרכים. הר הגעש "קומברה וייחה" שבאיים הקנריים של לה פלמה נמצא בסכנה של נפילה לים, ואם זה אכן יקרה הוא יצור הרס ויגרום לגל צונאמי בגובה של בין 650 ל-1,500 מטרים, על פי מחקר של המכון לגיאופיזיקה ופיזיקה פלנטרית באוניברסיטת קליפורניה ומרכז המחקר בנפילד גרייג האזרד של הקולג' האוניברסיטאי של לונדון. הצונאמי יעבור על פני האוקיינוס האטלנטי ויפגע בחוף המזרחי של ארה"ב. עד שזה יגיע לניו יורק, הוא יהיה גבוה פי שניים מהצונאמי באוקיינוס ההודי ב-2004, שהביא למותם של 250 אלף אנשים.

במאמר שפורסם ב-2011 בכתב העת Geophysical Research Letters. על ידי קבוצת מדענים בריטים ואמריקאים, שבדקו את הר הגעש קומברה וייחה, נטען שבמאה השנים הקרובות גל ים אדיר שעלול להיווצר כתוצאה מהתמוטטות חלק של הר הגעש באיים הקנריים שבאוקיינוס האטלנטי, יחריב חלק גדול מהחוף המזרחי של ארה"ב ויגרום נזקים כבדים ביותר גם לחופי פלורידה, ובעיקר למדבר סהרה המערבי. הגל יכה בעוצמה פחותה גם במדינות אירופיות כמו בריטניה, צרפת, וספרד.

עוד בנושא:

או'ריגן ציין שחלפו בדיוק 100 שנה מאז התגלתה מרים הקדושה בפני הנזירה לוסיה והזהירה אותה מפני האפוקליפסה. הנזירה לוסיה ושניים מבני הדודים שלה צפו בחזיונות של מרים הקדושה ב-1917. הנזירה כתבה את שלושת המסרים שקיבלה אז במה שכונה מאוחר יותר "שלושת הסודות". השניים הראשונים, שהופיעו באוטוביוגרפיה שלה ב-1941, תיארו את הגיהנום וחזו את מלחמת העולם השנייה. את החיזיון השלישי היא לא הסכימה לפרסם, אולם כתבה אותו והעבירה את המכתב ב-1944 לאפיפיור עם הנחייה ברורה שלא לקרוא את הכתוב ואת נבואתה עד 1960 או אחרי מותה, מה שיגיע קודם.

באופן מוזר, הוותיקן סירב לחשוף את הנבואה השלישית ב-1960 מה שעורר גל ספקולציות שהנבואה מזהירה מפני אפוקליפסה. ב-1984, בנדיקטוס השישה עשר (יוזף אלויס רצינגר), הודה שקרא את הנבואה והיא כוללת מידע על סוף הימים ועל הסכנות המרחפות על חיי האנושות. גם האפיפיור יוחנן פאולוס השני סיפר שקרא את הנבואה ואמר: "אם יש שם נבואה על אוקיינוסים שיציפו חלקים שלמים של כדור הארץ – שמרגע אחד למשנהו מיליוני בני אדם ימותו – אין עוד טעם באמת לרצות לפרסם את הנבואה הזאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנזירה לוסיה חזתה צונאמי בארה"ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוותיקן פרסם את הסוד השלישי רק בשנת 2000 וטען שמדובר בניבוי ניסיון ההתנקשות הכושל באפיפיור יוחנן פאולוס השני ב-1981, אולם רבים מאשימים את הוותיקן בזיוף. או'ריגן מאמין שהנזירה לוסיה הסבירה את חזיונה ונתנה את ההסבר לוותיקן – אך הם מסתירים אותו מפני הציבור. כראיה הוא טוען שבביוגרפיה של הנזירה לוסיה, נזירות אחרות במנזר שלה אמרו שהיא קיבלה חיזיון נוסף המתייחס למלאך עם חרב בוערת, רעידת אדמת חזקה ושיטפון. על פי חזיונה, רעידות האדמה יובילו לקבורתם של הרים, ערים, עיירות וכפרים כולל תושביהם. בחזיונה הופיע גם גל צונאמי, ים גולש שמביא איתו מערבולות והרס של בתים במספר שלא ניתן לתאר.

או'ריגן סיפר לדיילי סטאר אונליין שמספר סופרים שונים צברו שפע של ראיות לכך שהנבואה האמיתית נשמרת בדירתו של האפיפיור שמסרב לחשוף אותה. למרות שאת, או'ריגן לא מאמין לנבואת סוף העולם על כוכב אקס שצפוי להתרסק בכדור הארץ ב-23 בספטמבר, "הקונספירציה של ניבירו זה שטויות. הנבואה של הנזירה לוסיה זה הדבר האמיתי".

  • עוד באותו נושא:
  • צונאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully