וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף מגיע? בשבת הקרובה כולנו נמות לפי אינספור סימנים בסרטים וקליפים

19.9.2017 / 10:00

קוד 239: האם בתעשיית הקולנוע והבידור יודעים מתי יגיע סוף העולם? נראה שמספר מצמרר של סרטים, סדרות וקליפים מזהירים אותנו מפני התאריך ה-23.9 כשהספרות הללו מופיעות שוב ושוב על המסך. מוכנים לאפוקליפסה?

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – הטריילר לסרט "המספר 23"

בחודש שעבר פרסמנו שחוקרים הגיעו למסקנה שיום שבת, ה-23 בספטמבר, יהיה היום האחרון של כולנו. התיאורטיקן דייויד מיד, העומד מאחורי הספר "כוכב X: הגעתו ב-2017", טוען שב-23 בספטמבר כוכב אקס המסתורי יופיע בשמים ויתנגש בכדור הארץ. על הדרך הופיעו כמה סימנים נוספים שבישרו, לדעת מאמינים, את בוא האפוקליפסה. אם זה נחיל עצום של ארבה בשטחי רוסיה שהושווה למכת ארבה המקראית או ליקוי החמה המסיבי מהחודש שעבר שהושווה למכת חושך באותו הקשר - נראה שהמאמינים ניסו לעשות הכל כדי להרגיל אותנו לרעיון שסופנו קרב ובא. הפעם הם מביאים לנו, לדבריהם, הוכחות ברורות שסוגרות את הסאגה הזאת אחת ולתמיד (כי כבר אין יותר מדי זמן גם ככה) והפעם ממקור מהימן יותר - הוליווד.

אז האפוקליפסה תתחיל ב-23 בספטמבר 2017, כשצדק, הירח וקבוצת כוכבי בתולה יסודרו בשורה כפי שכתוב בחזון יוחנן. מאמיני יום הדין טוענים שהספרות 23.9 מופיעות בכמות די גדולה של סרטים, סדרות וקליפים, כאילו בהוליווד ניסו לרמוז לנו על הסוף מזה שנים. כתב נוצרי אחד עבר על כל המקורות האפשריים וסיכם אותם בסרטון שאי אפשר להישאר אדישים אליו.

כל הסימנים מכל הסרטים לכך שמשהו יקרה ב-23.9

עוד באותו נושא

חוקרים מסכימים: זה התאריך המדויק והקרוב של סוף העולם

לכתבה המלאה

אז מה יש לנו שם? המספר 9-23 מופיע במערות תת קרקעיות בסרט "פגיעה קטלנית", המדבר על פגיעת מטאור ענק בכדור הארץ. גם בסרט האסונות "סן אנדראס" מ-2015 ישנה סצינה במשרדו של הפרופסור, בו מופיעות הספרות 9, 2 ו-3 בחלקו העליון של המסך. בסרט "שחר אדום" שיצא ב-2012 המתאר פלישה של צפון קוריאה לארה"ב (נשמע מוכר?) מופיע שחקן כדורגל אמריקאי עם הספרה 9 על החולצה שלו כשהוא צועק "22, 22" לפני שהאורות כבים באצטדיון. צפון קוריאה למעשה הביאה להפסקת חשמל כששיגרה טיל גרעיני לחלל ולמחרת בבוקר – ה-23 בספטמבר – מתחילה שרשרת האסונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
2,3 ו-9 על לוחית הרישוי באחד מסרטי סוף העולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש אפילו סרט שלם שנקרא "מספר 23" בו מככב ג'ים קארי, המבוסס על אדם שמגלה אובססיה למספר 23. הרשימה המלאה כוללת סרטים עדכניים יותר כמו "הר געש" ו"להתחיל מחדש", "פיקסלים" ו"מבול של צרות" וסרטים ותיקים יותר כמו "מכסחי השדים" ו"חנות קטנה ומטריפה". באופן מפתיע, מרבית הסרטים עוסקים באסונות טבע או אירועים אפוקליפטיים המאיימים על האנושות. הבלוגר שפרסם את הסרטון כתב: "אני חושב שעד עכשיו הרשימה הארוכה הזאת מראה שיש עדויות רבות לכך שהאילומינטי (אגודות סתרים) ו"אליטת סדר עולם חדש", תכננו משהו בתאריך הזה, ובתאריכים שמקיפים אותו, אחרת הם לא היו מזכירים את זה כל כך הרבה פעמים. כפי של-9.11 היו הרבה אזכורים בסרטים וסדרות לפני האירוע, כך גם מופיעים טווח הזמנים שבין ה-21 ל-25 בספטמבר, עם דגש ה-23.9".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספרות 239 מופיעות גם בסרט "פיקסלים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספרות 239 בסרט "מבול של צרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספרות יום הדין מופיעות גם בקליפים פופולאריים, כמו ב- Bitch Better Have My Money של ריהאנה, שם היא רוקדת על רקע רכב שמספר הרישוי שלו הוא 239 וכן גם בקליפ של מיילי סיירוס לשיר 23 (מן הסתם). אם עד היום אנשים פקפקו במתן הראיות, נראה שהחדשות מצליחות לשבור חלק מהם, "סרטון מדהים. האמת נמצאת שם", כתב אחד בתגובה לסרטון, "האמת מסתתרת בכל מקום. סרטים מדהימים, שירים, פרסומות – פקחו את עיניכם. חזון יונתן עומד להתממש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאריך סוף העולם על לוחית הרישוי בקליפ של ריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיילי סיירוס חוזה עתידות בקליפ שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סוף העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully