וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנים אחרי הפיגוע: רוצחיו של נתנאל עדיין מסתובבים חופשי

12.9.2017 / 21:05

נתנאל רואי עראמי צנח על הקרקע באתר בנייה בפתח תקווה כשמחבלים חתכו את כבל הסנפלינג שאליו היה מחובר, אך אלו טרם נתפסו מאז ואמו זועמת על המדינה. "לא אנוח עד שימצו את הדין עם המחבלים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז ומתן חדד

נתנאל רואי עראמי נרצח לפני שלוש שנים באתר בנייה בפתח תקווה, אך את הסבל של משפחתו מלווה גם כעס על המדינה שטרם הצליחה לתפוס את המחבלים שחתכו את החבל שהחזיק אותו בעת ביצוע עבודות בנייה. תאונתו נקבעה כאירוע לאומני, אך אמו עדיין זועמת. "הרוצחים המחבלים עדיין מסתובבים חופשי ונהנים מהפקרות המדינה הכושלת שמזלזלת בכאב המשפחה", אמרה.

בספטמבר 2014 עראמי, בן 26, עסק בסגירת פתחי אוורור של ממ"דים בבניין בפתח תקווה, פעולה שנעשית באמצעות פיגומים או סנפלינג. הוא השתלשל מגג הבניין וכשהגיע למכסה האחרון בקומה ה-11, הוא שלח את חברו לסדר את כלי העבודה ולהתכונן לעזיבת המקום.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: גיסו ויועצו של שטייניץ נחקרו בפרשת הצוללות
בלי מזון וציוד: שני מטיילים ישראלים מחכים לחילוץ על הר בצפון יוון
נחטפה, הוכתה ונבזזה: משפחה יהודית בצרפת נשדדה ממניע אנטישמי

מי רצח את רואי עראמי? "משטרת ישראל שכחה את המשפחה". ניב אהרונסון
רוצחיו עדיין מסתובבים חופשי. עראמי/ניב אהרונסון

כשהבחין החבר כי עראמי לא שב לרכב האיסוף, הוא יצא לחפש אותו ומצא אותו מוטל על הקרקע ללא רוח חיים. שלושה בני אדם נעצרו בחשד שחתכו את הכבל שאליו היה מחובר, אך לאחר חקירתם בידי גורמי הביטחון הם שוחררו ומאז לא נתפסו האחראים לפיגוע.

"ילד יקר שלי, אהוב נפשי, שלושה שנים בלעדיך, שלוש שנים של סבל נפשי וגעגוע בלתי נסבל", כך כתבה מרים עראמי לבנה במכתב הספד. "הרוצחים המחבלים הארורים עדיין מסתובבים חופשי, נושמים את האוויר ונהנים מההפקרות של המדיניות הכושלת והמזלזלת בכאב המשפחה".

"כשקמנו מהשבעה שמעתי את תפילת העקדה, והרגשתי כאב והזדהות עם כאבה של שרה אמנו", כתבה האם בהספד לבנה המת. "גם אתה נעקדת כמו יצחק אבינו בחבלים – בגלל היותך בן לעם היהודי, שתמיד עומד בניסיונות קשים במסירות נפש על קידוש השם. בן יקר שלי, יהיה רצון שתנוח על משכבך בשלום, ותתפלל עלינו מלמעלה, שבורא עולם ייתן לנו כוח להמשיך הלאה, כי הכאב קשה וקורע את הלב ומשנה לשנה מתגבר".

עוד באותו נושא

נושאת מטוסים לחילוץ תושבים: הרס חסר תקדים בפלורידה אחרי "אירמה"

לכתבה המלאה
מרים עראמי אמו של נתנאל עראמי שנרצח בפיגוע הסנפלינג. ניב אהרונסון
"לא אנוח עד שימצו הדין עם הרוצחים". מרים, אמו/ניב אהרונסון

למרות הקושי", הוסיפה האם, "אני מודה לבורא עולם שזכיתי לגדל ילד כמוך 26 שנים. היית ילד מיוחד, חכם, מצחיק וכובש. הייתה לך אהבה מיוחדת למשפחה וכיבוד אב ואם יוצא מגדר הרגיל. בשבילי היית מתנה מיוחדת של החיים. כולי תפילה שבורא עולם ירחם על עמו ישראל ונזכה לגאולה ברחמים, ולעתיד לבוא ניפגש בעולם שכולו אמת וטוב".

לדברי האם, היא לא פנתה לתקשורת בשנה האחרונה כדי לאפשר לכוחות הביטחון לחקור את נסיבות התאונה - אך היא מבטיחה כי "לא תנוח ולא תשתוק עד שימצו את הדין עם המחבלים". באזכרה שנערכה לזכר בנה לפני כמה ימים, שהותיר אחריו אישה ושלושה ילדים - בהם בת שלא הכיר, היא שיתפה את רגשותיה: "הכאב קשה וקורע את הלב, הגעגוע בלתי נסבל ומשנה לשנה מתגבר. אני מודה שזכיתי לגדל ילד מיוחד, חכם, מצחיק וכובש כל לב".

מוריה, אשתו של נתנאל רואי עראמי עם התינוקת אפרת בביה"ח ברזילי, מרץ 2015. באדיבות המשפחה
אשתו של ערמי מוריה לאחר ילידת ילדתם, 2015./באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully