וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף רפי כהן שנמלט מהארץ נעצר בנתב"ג עם שובו לישראל

השף ממסעדת רפאל, שהואשם בתקיפת עובדים ונחשד גם בהתפרעות אלימה בבנק, חזר לארץ אחרי ארבעה חודשים שבהם שהה בחו"ל ונעצר בנמל התעופה בן גוריון. בית המשפט הורה על הארכת מעצרו, אולם לאחר כמה שעות הוא שוחרר למעצר בית. עורכי דינו: "אם לא היה ידוען, לא היה נעצר"

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

מעצר השף רפי כהן - כל הפרטים:

- השף רפי כהן נחת הבוקר בנתב"ג לאחר חודשים ארוכים בחו"ל - ונעצר
- מעצרו הוארך עד מחר, אולם בית המשפט אישר לשחררו למעצר בית
- כהן מואשם בתקיפת עובדים ונחשד בהתפרעות אלימה בבנק
- מסעדת הדגל של כהן, רפאל, נסגרה באפריל האחרון והוצא לה צו פירוק

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון את השף רפי כהן, שנחת בארץ לאחר ששהה כארבעה חודשים בחו"ל. כהן, שנמלט מישראל לאחר שהיה מעורב בשתי פרשות פליליות, מובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שם התייחס לריבוי כלי התקשורת ואמר: "אני מרגיש כמו מדונה".

השופט עידו דרויאן האריך את מעצרו של כהן עד מחר בבוקר, אלא אם יימצאו לו שני מפקחים שישגיחו עליו במעצר בית עד שעות הצהריים. כעבור כמה שעות שוחרר כהן למעצר בית בהתאם לתנאים הנדרשים. פקידה בבנק לאומי שהתלוננה נגד כהן על תקיפה מילולית ואיומים אמורה להגיע לבית המשפט על מנת למסור עדות.

עורכי דינו של כהן, שלמה וירון גיגי, אמרו בדיון: "מדובר ברדיפה משטרתית, אם הוא לא היה אדם מפורסם, ככל הנראה הוא בכלל לא היה מגיע למעצר אלא רק מפקיד ערבות". לטענתם, כבר בתקופה הקרובה כהן עומד להקים רשת מזון חדשה ולחזור להיות שף מן המניין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הוארך מעצרו של השף רפי כהן, שנמלט מישראל לאחר שהיה מעורב בשתי פרשות פליליות. יותם רונן
שב לארץ. השף רפי כהן בבית המשפט/יותם רונן

בשנה האחרונה הוגש כתב אישום נגד כהן בגין תקיפת עובדים במסעדות שלו, והוא נחשד בהתפרעות אלימה בבנק. הוא נחקר בשני המקרים, והוגש נגשו כתב אישום בגין התקיפה. בדיון הארכת המעצר טען נציג המשטרה כי כהן ניסה להשפיע על השוטרים, ואיים בהתאבדות. בתגובה התפרץ כהן וכינה את הדברים "שקר". בתום הדיון הוארך מעצרו עד מחר.

על החשדות כי איים על פקידת בנק אמר נציג המשטרה כי "החשוד כתב למתלוננת ולבנק שהוא יחזור ויתנקם בהם".

מסעדת רפאל סגורה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מסעדת רפאל לאחר הסגירה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

מסעדת הדגל של כהן, רפאל, נסגרה באפריל האחרון בהוראת בית המשפט לאחר 17 שנה של פעילות, לאחר שעמדה נטושה במשך תקופה ארוכה. ספקים רבים שלא קיבלו תשלום עבור השירותים שסיפקו פנו לבית המשפט, והחברה שהפעילה את המסעדה קיבלה צו פירוק. כהן לא התייצב לדיונים בנושא, ולא הגיב לפניות אליו.

לאחר שנמלט מהארץ לפריז ולא יצר קשר עם נושיו, אמר כהן: "נוצר מצב שבו נסעתי להתאוורר, זכותי, אני בעל בית יחיד. אין לי עורכי דין, אני מייצג את עצמי וכרגע אני מסתובב בעולם. הסיבה שאני לא עונה לטלפון היא כי הוא נשכח באתונה ולא בוער לי לחזור ולקחת אותו".

עורכי דינו של כהן, ירון ושלמה גיגי, מסרו: "מסתבר שמאחורי הכותרת הגדולה 'רפי כהן עצור', עומד לו תיק איומים ברף הנמוך ביותר. אנחנו לא מכירים תיקי איומים בהם נעצרים אנשים וגם כאן, ככל הנראה, אם לא היה מדובר בידוען, המשטרה לא הייתה עוצרת ולא הייתה מבקשת לעצור.
רפי חזר לארץ מרצונו החופשי, במטרה לשים את התקופה הקשה מאחוריו ולהמשיך קדימה מבחינה אישית ועסקית".

(עדכון ראשון: 8:23)

רפי כהן. דרור עינב
כהן, חשוד בתקיפת עובדת בנק/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully