וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוגדת בעם": עגבניות הושלכו על מרקל בעצרת בחירות. צפו

6.9.2017 / 14:05

בסוף החודש יתקיימו בחירות בגרמניה, וכמה מפגינים שמחו ככל הנראה על מדיניות ההגירה של הקנצלרית זרקו לעברה עגבניות. אחת מהן ניתזה עליה, והשנייה על המגיש באירוע. מרקל, מצדה, הגיבה בשלווה והציעה לו מפית

צילום: רויטרס וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

משטרת גרמניה פתחה בחקירה בעקבות השלכת עגבניות לעברה של הקנצלרית אנגלה מרקל במהלך אירוע בחירות שהתקיים אתמול בעיר היידלברג שבדרום-מערב המדינה. דובר מטעם המשטרה אמר היום (רביעי) כי העגבניות נזרקו על ידי כמה מתפרעים, שהיו בשולי העצרת.

עדי ראיה סיפרו כי המפגינים כינו את מרקל "צבועה ו"בוגדת בעם", ככל הנראה בשל מדיניות ההגירה שלה. סוכנות הידיעות הגרמנית דיווחה כי אחת העגבניות ניתזה על רגליה של הקנצלרית, ואילו השנייה פגעה במגיש שעמד לצדה. מרקל הגיבה בשלווה, והציעה למגיש מפית.

אחרי העצרת בהיידלברג, השתתפה מרקל - שרוצה להיבחר לקדנציה רביעית בבחירות שיתקיימו בסוף החודש - באירוע בחירות בשטוטגרט, עם אותה חליפה אדומה.

על אף שאיבדה מהפופולריות שלה בשל החלטתה לקלוט כמיליון מהגרים ופליטים לפני שנתיים, מרקל, מנהיגת המפלגה הנוצרית-דמוקרטית השמרנית, צפויה לזכות ברוב המושבים בבונדסטאג. עם זאת, ייתכן שתידרש לקואליציה עם המפלגה הסוציאל-דמוקרטית בראשות מרטין שולץ - בדומה להרכב הממשלה הנוכחית.

עוד על הבחירות בגרמניה
מרקל ויריבה בבחירות מצאו אויב משותף: טורקיה של ארדואן
חודש לבחירות בגרמניה: "האם הגדולה" של אירופה מנווטת לכהונה נוספת

מפגינים השליכו עגבניות לעבר קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, במהלך עצרת בחירות בהיידלברג. רויטרס
מרקל באירוע הבחירות, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully