וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הצוללות: השר לשעבר זנדברג ומפקד השייטת לשעבר למעצר בית

6.9.2017 / 13:01

פרקליטיהם של זנדברג ושל שי ברוש, החשודים בשוחד, הגיעו להסדר עם המשטרה, ויישלחו למעצר בית כמו גם היועץ הפוליטי של שטייניץ. מעצרו של היועץ האסטרטגי נתי מור הוארך בחמישה ימים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: תום זואילי

השר לשעבר מודי זנדברג ומפקד שייטת 13 לשעבר תת-אלוף (במיל') שי ברוש, החשודים במעורבות בפרשת הצוללות, שוחררו היום (רביעי) למעצר בית בן עשרה ימים במסגרת הסדר בין עורכי דינם למשטרה. גם רמי טייב, היועץ הפוליטי של השר יובל שטייניץ, שוחרר למעצר בית לפרק זמן דומה, אולם מעצרו של היועץ האסטרטגי נתי מור הוארך בחמישה ימים.

הם נעצרו בתחילת השבוע במסגרת גל מעצרים בפרשה, המכונה גם "תיק 3000", אחרי עדותו של עד המדינה מיקי גנור, שהיה נציג התאגיד הגרמני טיסנקרופ. הם חשודים בשורת עבירות שוחד ומרמה והפרת אמונים.

אתמול מסרו עדות ביחידת להב 433 מזכיר הממשלה לשעבר צבי האוזר, ששימש בתפקיד בין 2009 ל-2013, וכן היועץ הפוליטי שלום שלמה, ששימש בעבר יועצם של נתניהו, כשזה היה יו"ר האופוזיציה, ושל השר נפתלי בנט.

לקריאה נוספת על פרשת הצוללות
פרשת הצוללות: מזכיר הממשלה לשעבר צבי האוזר מסר עדות במשרדי להב 433
"המעצר הכי פחות צפוי בעולם": חיילי מפקד השייטת יוצאים להגנתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במעצר בית. טייב, זנדברג וברוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השמות הבולטים הנוספים בפרשה הם דוד שרן, לשעבר ראש הסגל בלשכת נתניהו, שמוחזק במעצר, וכן מפקד חיל הים לשעבר אלוף (במיל') אליעזר מרום.

סנגורו של טייב, עו"ד דוד ויניצקי אמר לוואלה! NEWS כי "אנו שמחים שהמשטרה סיימה מהר כמו שהיא הבטיחה. אנחנו סומכים עליה שהיא תראה שמה שאמרנו בחקירה, שאין לזה שום קשר לגנור ושום דבר שקשור לפרשת הצוללות. אני יכול לומר שאם טייב, היועץ הפוליטי של שטייניץ, היה מדבר איתו על צוללות, השר היה זורק אותו מהחדר".

עו"ד איריס ניב סבאג ממשרד שינמן נגב ניב, המייצגת את שי ברוש, מסרה "ברוש משתף פעולה בחקירתו ומוסר תשובות טובות לכל מה שהוצג בפניו. אני סבורה כי הוא לא עבר כל עבירה. קיימת שאלה האם בכלל ניתן לייחס עבירה לברוש בהיותו אדם פרטי בעת הרלוונטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully