וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המעצר הכי פחות צפוי בעולם": חיילי מפקד השייטת יוצאים להגנתו

5.9.2017 / 20:22

"הרבה אזרחים במדינה חייבים לשי ברוש את חייהם", אמרו חיילים עליהם פיקד מפקד השייטת לשעבר שנעצר בפרשת הצוללות. "מיקי גנור כנראה רוצה לרצות את הפרקליטות, אז הוא שורף כל חלקה טובה סביבו"

צילום: מאצ'י הוף, עריכת וידאו: ניר חן

פרשת הצוללות: עדכונים אחרונים

- שי ברוש, מפקד השייטת לשעבר, חשוד בקבלת שוחד
- ברוש נעצר בעקבות עדותו של עד המדינה מיקי גנור
- ב', ששירת תחתיו: "עשה המון למען המדינה"
- מעצרו של ברוש הוארך עד יום חמישי

עם הסרת צו איסור הפרסום על שמו של שי ברוש, מפקד השייטת לשעבר החשוד במעורבות בפרשת הצוללות וכלי השיט, מיהרו חייליו ופקודיו של ברוש מימי חיל הים להגיב.

"הוא היה מפקד נערץ", אמר הבוקר (שלישי) ב', אחד מחייליו לשעבר. "אם זה קורה לאדם כמו שייקה ברוש, כולנו צריכים לפתוח עיניים. אפשר לומר עליו רק דברים חיוביים. הוא אידיאליסט בכל רמ"ח איבריו, אדם שעשה המון למען המדינה, אבל כנראה תאוות הבצע חזקה מכולנו". ב' סיפר כי ברוש השתחרר מהצבא וגויס למילואים בתוקפת מלחמת יום הכיפורים, והחליט להישאר בצה"ל.

ל', פקוד אחר מהשייטת אמר כי "המעצר שלו זה הדבר הכי לא צפוי בעולם. אם יש הגדרה למלח הארץ, זה שייקה ברוש. הוא אדם ומפקד מקסים. שייקה הוא דמות מיוחדת, נערץ על חייליו, והרבה אזרחים במדינה חייבים לו את חייהם. אם הוא הסתבך, באמת שחבל לי עליו". על השאלה אם זכורה לו חברות בין ברוש לגנור ענה: "ממש לא, אולי זה נולד אחרי השחרור".

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת הצוללות: יועצו הפוליטי של שטייניץ חשוד בלקיחת בשוחד
פרשת הצוללות: מפקד השייטת לשעבר ובכיר לשעבר בלשכת רה"מ עוכבו
ברקע פרשת הצוללות: ריבלין יטוס לגרמניה וייפגש עם מרקל

שי ברוש מפקד שייטת 13 וראש מספן מודיעין לשעבר. תומר אפלבאום, "הארץ", מערכת וואלה! NEWS
ברוש. חשוד בקבלת שוחד/מערכת וואלה! NEWS, תומר אפלבאום, "הארץ"

"הרבה קצינים בכירים מתעוורים מעולם העסקים, ואז מסתבכים", אמר א', פקוד נוסף. "הסרטן בסיפור הזה הוא מיקי גנור, שכנראה רוצה לרצות את הפרקליטות, אז הוא שורף כל חלקה טובה סביבו. אם ברוש היה יודע איזה נזק עלול להיגרם לו, הוא בחיים לא היה מסכים לתת לזה יד. אולי הוא נמצא באיזושהי מצוקה כלכלית", הוסיף א'.

לפי החשד, ברוש קיבל כספים מאיש העסקים ועד המדינה בפרשה מיקי גנור, כדי לקדם את עסקת רכש ספינות ההגנה על אסדות הגז. בנוסף, הוא חשוד שהעביר כספי שוחד מגנור לסגן ראש המל"ל לשעבר, אבריאל בר יוסף, כדי שיקדם את מינוי גנור לנציג המספנה הגרמנית בישראל. ברוש נעצר שלשום בעקבות עדותו של גנור, ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully