וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מאבק ההורים: ת"א תציב עובד עירייה שישמור על גני הילדים

ההורים מחו – והעירייה נעתרה. עיריית תל אביב הודיעה כי בגני ילדים בהם אין שומר יוצב עובד עירייה שיפקח על הכניסה והיציאה מהגנים. המשטרה עצרה היום צעיר נושא סכין סמוך לאחד מגני הילדים הלא מאובטחים

תמונות אילוסטרציה של ילדים הולכים לבית ספר – בצפון הישן בתל אביב. ראובן קסטרו
הגנים יאובטחו/ראובן קסטרו

אבטחה בגני ילדים - כל העדכונים

- עיריית תל אביב תציב עובד עירייה בכניסה לגנים לא מאובטחים
- העובדים יעברו חפיפה וליווי על ידי קציני ביטחון של העירייה
- צעיר שנשא סכין נעצר היום סמוך לגני ילדים בעיר
- החשוד: תושב חיפה המעורער בנפשו

עיריית תל אביב הודיעה הערב (שלישי) כי בעקבות דיונים ושיחות הורים ששטחו את מצוקתם בנושא האבטחה בגני הילדים, הוחלט להציב מיום חמישי עובד עיריית קבוע שיפקח על הכניסה והיציאה לגנים בהם אין שומר, בכל שעות הפעילות של הגן, כמבוגר נוסף.

"בחופשת הקיץ קיבלה העירייה את המלצה המשטרה לשנות את שיטת האבטחה", נכתב להורים. "משומר קבוע בשער, למאבטחים ניידים וסיירים. אנו דבקים בתפיסת הביטחון הזו, שמאפשרת אבטחה מקיפה יותר, כפי שהוכח בעצירת אדם חשוד שני רחובות ליד אחד מאשכולות הגנים".

עם זאת, כתבו כי "תחושת הביטחון של ההורים, חשובה לא פחות מהביטחון עצמו. לכן, החל מיום חמישי נציב באשכולות בהם אין שומר עובד עירייה קבוע שיפקח על הכניסה והיציאה של מבוגרים וילדים, ויהיה עוד זוג עיניים באשכול הגנים, נוסף לצוותי הגנים ומנהלת האשכול. העובדים יעברו חפיפה וליווי על ידי קציני ביטחון של העירייה".

"במצב זה", הדגישו, "בכל האשכולות בעיר יהיה שומר בכניסה. אנו מקווים כי תחושת הביטחון שלכם תחזור. אנו מודים לפורום ההורים בגני הילדים על הדיאלוג המכבד".

עוד בוואלה! NEWS:
איש העסקים ארנון מילצ'ן נחקר באזהרה בלונדון במסגרת תיק 1000
הוריקן "אירמה" מתחזק: צפוי לפגוע מחר בחופי פורטו ריקו
13 אלף שקל בהפתעה: שנים אחרי השחרור - גילו שמגיע להם כסף

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
האבטחה חוזרת לגנים/שי מכלוף

המשטרה עצרה היום צעיר שנשא סכין סמוך לאשכולות גני ילדים בתל אביב. מעצרו התרחש בצל המאבקים נגד החלטה העירייה להסיר את האבטחה בצמודה מהגנים. ההורים דיווחו למשטרה על החשוד שנע בסמוך למתחם הגנים ברחוב פייבל בעיר. למקום הגיעו שוטרים ממרחב ירקון שאיתרו את החשוד, תושב חיפה בשנות ה-20 לחייו המעורער בנפשו, ואת הסכין שברשותו.

"הסיפור הזה מחריד אותנו", סיפרה אם לילד באחד מגני הילדים באשכול לוואלה! NEWS. "מדובר באשכול עם שישה גנים, עם יותר מ-200 ילדים. האבטחה הוסרה חרף מחאות ההורים והשביתה שהנהגנו ביום הראשון ללימודים. יש הורים ששמעו על הסיפור, נכנסו ללחץ, ורצו להוציא את הילדים מהגן".

ביום שישי ברח פעוט בן שלוש מגן סמוך, והגיע לאתר בנייה, לאחר שאחד ההורים לא הקפיד לסגור את שער המתחם.

  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully