וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפעמים חלומות מתגשמים: הכירו את בית הספר לבתולות ים

3.9.2017 / 8:46

תמיד קינאתם בבת הים הקטנה, ורציתם לדעת כיצד זה מרגיש לשחות עם זנב מפואר? בית ספר שנפתח בבריטניה מלמד ילדים ומבוגרים איך להפוך ליצורי הים האגדיים: "מרגיש כמו חלום"

צילום מסך

תמיד חלמתם להיות בתולות ים, אך חשבתם שזה אפשרי רק באגדות? תחשבו שוב. בבריטניה, אישה אחת החליטה להפוך את חלומותיהם של ילדים ומבוגרים ברחבי העולם למציאות, ופתחה בית ספר לבתולות ים.כן. קראתם נכון - מדובר במקום שמלמד אנשים כיצד להפוך ליצורים האגדיים. בית הספר נמצא בבורנמות' ומדריך את תלמידיו, מגיל שש ומעלה, כיצד לשחות ולהתנהג במים עם זנבות של בתולות ים.

עוד בנושא
צפו: האם צולמה בת ים אמיתית בחופי ישראל?
קריפי לגמרי: האם זו גופה רקובה של בת ים?

בית ספר לבתולות ים. GettyImages
כ-300 תלמידים עברו בבית הספר/GettyImages
בית ספר לבתולות ים. GettyImages
השיעורים מתחלקים על פי דרגות קושי/GettyImages

מישל פורסביי, או בשם בתולת הים שלה - מרשל (shell - קונכיה) - ייסדה את המקום בשנת 2015, ומאז עברו אצלה כ-300 תלמידים שרצו ללמוד את דרכי בתולות הים. "אני אוהבת בתולות ים, את האוקיינוס, את חוף הים", אמרה, "אני גרה במרחק של ארבע דקות הליכה מהחוף וזה לא קרוב מספיק".

בית ספר לבתולות ים. GettyImages
המייסדת מחזיקה בתעודה הסמכה מיוחדת/GettyImages

לטענתה, בתולות ים המבוגרות ביותר שלה היו בשנות השישים לחייהם, והיא מספרת כי תלמידיה "צוחקים ומבלים זמן נהדר מתחת למים. לשחות כבתולת ים זה מדהים. זה שליו, מרגיש כמו חלום וזו גם דרך נפלאה להתאמן וללבוש זנב יפהפה".

תאמינו או לא, פורסביי מחזיקה בתעודה הסמכה, שקיבלה מאיגוד המורות לשחיית בתולות ים. מלבד זאת מותר לה לעסוק גם בפעילויות מסוימות של שחייה וצלילה, והיא מצילה מוסמכת ואשת הצלב האדום. היא מזהירה כי אלה שרוצים לדעת לשחות כמו יצורי הים האגדיים חייבים להכיר את כללי הבטיחות לשימוש בזנב המיוחד.

בית ספר לבתולות ים. GettyImages
התלמידים מחפשים אוצרות מתחת למים/GettyImages

השיעורים בבית הספר מחולקים לפי דרגות קושי שונות. המתחילים לומדים ראשית את הבסיס של שחייה כבתולות ים, כמו לבישת הזנב, בטיחות והדרך הנכונה להיכנס ולצאת מהבריכה. התלמידים לומדים גם טכניות שחייה בסיסיות, כך "שחייה חזה לבתולות ים", ונהנים מפעילויות כיפיות מתחת למים, כמו חיפוש אחר אוצרות.

בית ספר לבתולות ים. GettyImages
80-100 ליש"ט לשיעור/GettyImages

בתולות הים המנוסות יותר לומדות דברים כמו טכניקות נשימה, גלגלונים וטריקים מתחת למים. כמו כן, התלמידים עוברי שיעורים בכיראוגרפיה, ומנסחים את רוטינות הריקוד של עצמם. והמחיר? 80 ליש"ט לתלמיד עבור שיעור של שני תלמידים, ו-100 ליש"ט עבור שיעור של אחד על אחד עם פורסביי.

אתם רואים? ואתם חשבתם שחלומות לא מתגשמים.

  • עוד באותו נושא:
  • בתולות ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully