וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים אחרי שניצל מהתנקשות: חוסל כשיצא מאולם אירועים בקיסריה

30.8.2017 / 13:18

איש השוק האפור יהושע אטדגי, בן 48 מחדרה, מת מפצעיו בבית החולים שיבא, כשבוע אחרי שנורה בפארק העסקים בקיסריה ביציאה מבר מצווה. לפני שנתיים נפצע אטדגי אנוש בפיצוץ מטען חבלה שהוצמד לרכבו

הארכת מעצר ליהושע אטדגי, מקורבו של ראש עיריית חדרה, יוני 2013. דרור עינב
אטדגי בבית המשפט ב-2013/דרור עינב

מת מפצעיו איש השוק האפור יהושע אטדגי, שנורה בשבוע שעבר על ידי מתנקשים בפארק העסקים בקיסריה, כך נמסר היום (רביעי) מבית החולים שיבא שבתל השומר. אטדגי, בן 48, נפצע קשה מחוץ לאולם חתונות בעיר, שבו התקיים אירוע בר מצווה, והיום, שמונה ימים לאחר שנורה – מת בבית החולים. שני בני אדם נוספים נפצעו באירוע, מאבטחו הצמוד, בן 28, נפצע באורח קשה, ושני בני אדם שהיו עמו נפצעו בינוני וקל. לפני שנתיים ניצל אטדגי ניצל מניסיון חיסול.

האירוע החל בשעה 2:00, כשאטדגי עזב את המקום כשהוא מלווה עם שלושה ממאבטחיו. זמן קצר לאחר שהחלו לנסוע בכביש 651, המתינו להם רעולי פנים בג'יפ והחלו לרסס את ג'יפ הטויוטה המשוריין שבו נסעו. אטדגי פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם.

עוד בוואלה! NEWS:
ניסיון חיסול שני בשנתיים: עבריין מחדרה יצא מבר מצווה - ונורה
אחרי הטיל מצפון קוריאה: יפן רוצה מערכת הגנה מתקדמת מארה"ב
שנה לאסון קריסת החניון: אלמנת ההרוג נלחמת בכל החזיתות

ניסיון חיסול בחדרה: מטען חבלה התפוצץ ברכבו של עבריין מקומי. ספק 500
ניסיון החיסול בחדרה ב-2015/ספק 500

המשטרה עיכבה לחקירה בתחנת חדרה שני אנשים מצוות האבטחה של אטדגי, ונבדק חשד אם הם השיבו אש לעבר רעולי הפנים. השניים הם אב שהיה בעברו איש משטרה, ובנו ששירת בעבר בלוחם ביחידת חי"ר, ונפצע קל בתקרית מנתז קליע. כעבור יומיים שוחררו השניים.

אטדגי בן ה-48 הוא בעליו של עסק להחלפת כספים מוכר בחדרה, הוא ריצה עונש מאסר בעבר, והיה חשוד במעורבות בפרשת השחיתות בעיריית חדרה ב-2013, אולם לא הוגש נגדו כתב אישום. לפני שנתיים הוא נפצע אנושות מפיצוץ מטען חבלה שהוצמד לרכבו והופעל בלב כיכר המשטרה בעיר.

מאז הסתובב עם אבטחה צמודה לאורך כל שעות היממה. לפי המשטרה, הוא עמד בראש כנופיה מקומית בעיר והיה מסוכסך עם כמה גורמים באזור. עם זאת, גורם המקורב למשפחתו הכחיש זאת. "מאז ניסיון ההתנקשות בו הוא הקפיד לאבטח את עצמו והסתובב ברכב משוריין", אמר מקורבו לוואלה! NEWS. "הוא איננו מעורב בשום פעילות עבריינית, מנהל עסק כשר ויצא מזמן מעולם הפשע", אמר המקורב טרם מותו של אטדגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully