וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגין שתועד תוקף חרדי בהפגנה בפתח תקווה: "למה הוא בא לשם?"

אברהם פורת, שתועד תוקף במילים קשות אדם דתי שהגיע למקום, פרסם פוסט בפייסבוק ובו כתב כי הגבר תקף פעילה מבוגרת וכי "הייתה לי הרגשה שהוא שייך לאנשי כהנא או ביטן". בפוסט התנצל על דבריו: "עדיף היה לו לא נאמרו כלל"

אברהם פורת, המפגין שתקף אדם חרדי בהפגנה נגד השחיתות בפתח תקווה פרסם אתמול (ראשון) תגובה בעמוד הפייסבוק שלו וכתב כי מדובר באירוע שונה מזה שהצטייר בסרטון. "לאחר סיום ההפגנה, נחלצתי להגן בגופי על אישה מבוגרת שהותקפה בצורה מפחידה על ידי חרדי", כתב פורת. "הפעולה שלי הייתה ניסיון להפרדה פיזית בין אדם שנראה לי שממש רוצה לפגוע. הייתה לי הרגשה לפי צורת הדיבור שלו שהוא שייך לאנשי כהנא/בנט/ביטן וחבריהם. מה הוא בכלל בא לחפש בין אנשי ההפגנה אם לא עימותים? למה הוא בא לשם?".

פורת הוסיף כי הוא מתנצל על הדברים הקשים שנשמע אומר בסרטון. לדבריו, מדובר בדברים "לא ראויים ולא מכובדים" והוא מצר עליהם. "מתוך עייפות, כעס ורוגז, אמרתי דברים לא ראויים", נכתב בפוסט. "עדיף היה לו לא נאמרו כלל".

האירוע התרחש במוצאי השבת במהלך ההפגנה הקבועה המתקיימת בכיכר גורן שבעיר במחאה נגד התנהלות היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ביחס לחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו. בסרטון שמתעד את האירוע נראה פורת מטיח בחרדי: "'לא תגנוב'. אתה לא יודע מה זה בכלל" וכן "השטיח שיש לך על הראש, תוריד אותו", בהתייחס לכיפה שעל ראשו.

עוד בוואלה! NEWS:
עובדי חיפה כימיקלים מסרבים לשימוע: "הפיטורים לא חוקיים"
עקב מגבלות בג"ץ: 500 הפגינו בכיכר גורן בפ"ת; כ-2,000 ברחבי העיר
פעוטה בת שנה וחצי מהנגב מתה מסולם שנפל עליה

הפוסט שפרסם פורת בפייסבוק

הפגנה בכיכר גורן בפתח תקווה נגד השחיתות השלטונית, 26 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו
ההפגנה בכיכר גורן, שבת האחרונה/ראובן קסטרו

בתגובה שאל אותו החרדי: "למה אתם מפגינים ככה ששומרי שבת לא יוכלו להגיע? למה אתם לא מתמודדים עם אנשים כמוני?". אך פורת המשיך: "תוריד את השטיח מהראש, תגזוז את השיערות מהפנים". האיש השיב לו: "דמגוגיה, לשון הרע". בסרטון נשמעת האישה שמצלמת נרתעת מהדברים הקשים ואומרת לחילוני "די, זה כבר לא יפה". ראש הממשלה התייחס לסרטון בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "בושה".

בריאיון לערוץ 20 אמר אמש פורת: "יש לי בעיה עם חרדים, שמוצצים את לשד המדינה. אם צריך ללכת עוד פסיעה עם זה, אני אלך עוד פסיעה עם זה. אין לי שום בעיה, אני לא חוזר בי ולא מתנצל". בפוסט שפרסם מאוחר יותר לבסוף אזכר את הערוץ ואמר כי מי שמפיץ את סיפורי התקיפה הם כתביו של הערוץ, המזוהה עם נתניהו, "שמצאו רק את העניין השגוי הזה להיתלות בו, ומעבר לכך, הם מתעלמים מכל הסיפור הגדול של ההפגנות כולן והסיבות להן, כלומר השחיתות השלטונית שאותה הן רוצות למנוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully