וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה הסבה מעיתונאית לנערת ליווי ומתלוננת: גברים לא רוצים סקס

30.8.2017 / 11:50

עיתונאית לונדונית שעשתה הסבת מקצוע לזנות מודה שמאז חשפה את זהותה, היא יוצאת לעיתים מתוסכלת מינית ממפגשים עם לקוחות: " אנשים מעוניינים יותר לדבר איתי מאשר לעשות איתי סקס"

ITV

אמנדה גוף בת ה-43 עברה לאוסטרליה עם שני ילדיה ועשתה הסבת מקצוע מפתיעה במיוחד: מכתבת רכילות לונדונית היא הפכה לנערת ליווי יוקרתית שגובה אלף דולר לשעה ו-6 אלף דולר ללילה. כעת היא מספרת שזה מייאש אותה כשלקוחותיה מזמינים אותם ולא רוצים לשכב איתה - כי הם מעדיפים פשוט לשבת ולדבר איתה.

עד שחשפה את זהותה, אמנדה גוף הייתה מוכרת רק בשם סמנתה אקס ולקוחותיה לא ידעו על עברה העיתונאי. היא חשפה את זהותה ב-2015, אחרי שהוציאה את ספרה הראשון Hooked בו היא חושפת סודות מחייה כנערת ליווי יוקרתית. השנה היא מוציאה ספר נוסף על אורח חייה ובו, כמו בקודמו, היא שוברת כמה מהמיתוסים המוכרים על תעשיית הזנות ומודה שהיא זוכה לפחות לקוחות שמעוניינים לשכב איתה - ויותר כאלה שמעוניינים שתחתום להם על ספרה. "לקוחות, במיוחד חדשים, מתייחסים אליי אחרת עכשיו. כשגברים קובעים אצלי עכשיו זה יותר מסקרנות. הם רוצים להכיר את סמנתה אקס. יש לי לקוחות שכותבים ספרים ורוצים שאעבור עליהם במפגשים שלנו. אני מגלה שהיום אנשים מעוניינים יותר לדבר איתי מאשר לעשות איתי סקס".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

לא תאמינו איזו כוכבת היא רובוטית המין המבוקשת בעולם

לכתבה המלאה

היא הוסיפה: "לעיתים קרובות אני מוצאת את עצמי יוצאת מפגישות מתוסכלת מינית. אני עוזבת את חדר המלון אחרי מפגש שאלות-תשובות וחתימת ספרים". בספרה החדש "סמנתה X – בחזרה לפסגה", היא מספרת שבאחת הפגישות שלה היא התפשטה רק כדי שהלקוח יוציא מהתיק שלו עותק של הספר שלה ויבקש שתחתום עליו. כשחשפה את זהותה, היא סיפרה בתכנית הבוקר של ITV שקיבלה השראה מדמותה של בילי פייפר ב"וידוייה הסודיים של זונת צמרת" ומייעצת לנשים אחרות כיצד להיות נערות ליווי יוקרתיות, "זו הייתה החלטה שעשיתי בשנות ה-30 המוקדמות שלי. תמיד הוקסמתי מבילי פייפר".

ספרה החדש של סמנתה אקס:

אמנדה מכחישה שהעבודה שלה היא סקס נטו. היא מכנה את עצמה "מטפלת בעירום". היא אמרה: "סקס הוא לא חלק גדול מהעבודה שלי. אם זה היה רק סקס, היו מספיקים לי 5 דקות לפגישה. זה יותר טיפול בעירום. אני שומעת הרבה וידויים. אני מקשיב לאנשים שעברו סוג של התעללות, לבעיות שלהם ולדברים שאין להם למי לספר".

כתבת הרכילות לשעבר אמרה בתכנית הבוקר שהסיבה שהיא חשפה את זהותה היא כי לא רצתה שאחרים יגלו זאת בעצמם. שני ילדיה של אמנדה, בני 6 ו-8, לא לגמרי יודעים מה אמם עושה. היא אמרה: "מה שלמדתי זה שילדים לא צריכים שלהורים שלהם תהיה עבודה טובה. מה שילדים צריכים זה את הזמן שלך. יש לי הרבה זמן בשבילם. לא סיפרתי להם מה אני עושה, אבל הם יודעים שאמא כתבה ספר על סקס". היא שיתפה את בני משפחתה וחבריה לקראת יציאת הספר, "כמובן ששיתפתי אותם לפני. חלקם קיבלו את זה וחלקם לא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרה הראשון של סמנתה אקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנשאלה מדוע היא יקרה כל כך ואיזו סיבה יש לגברים לבחור בה ולא לנסות להכיר מישהי בבר, אמנדה הסבירה כי מדובר ב"חוויה שלמה" ולא רק בסקס: "זה קשור להיותי ליידי, צריך להיות קורטיזנה. אישה שגבר יכול לקחת למסעדה ולנהל איתה שיחה אינטיליגנטית. על זה גברים משלמים". על סוגי לקוחותיה היא סיפרה: "אלה כל סוגי הגברים. נשואים, רווקים, צעירים ומבוגרים". היא מודה שיש לה רגשות אשמה על ששכבה עם גברים נשואים, אולם היא "לא שופטת אותם על זה". על הרצון להוציא ספרים שחושפים עוד מעולמה היא אמרה: "לכל מטבע יש שני צדדים וחשוב לי שישמעו את הצד שלי". מאז התפרסמה היא זוכה לקבל הרבה פניות מנשים ברחבי העולם והקימה סוכנות הדרכה משלה עבור נשים בגילאי 35 ומעלה, "קיבלתי אפילו פנייה מאישה בת 88. זה מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully