וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס לי לאכול בשר אדם": קניבל הסגיר עצמו למשטרה והציג חלקי רגל ויד כהוכחה

23.8.2017 / 11:03

הקניבל הוא אחד מבין שלושה אוכלי אדם שחשודים באונס, רצח וביתור אישה בדרום אפריקה. אדם רביעי מואשם באחזקת בשר אדם ורקמות. הקניבל הסגיר עצמו והוביל אותם לביתו שם נמצאו שמונה אוזניים בסיר

צילום מסך

קניבל נכנס לתחנת משטרה, הושיט לשוטרים חלקי גוף ואמר: "נמאס לי לאכול בשר אדם". התקרית המזוויעה הזאת קרתה בשישי האחרון בעיר אסקורט שבדרום אפריקה. האיש, שמוצג בתקשורת המקומית כ"רופא מסורתי", מואשם באונס, רצח וביתור גופתה של אישה לצד שני חברי כנופיה קניבלים נוספים.

לאחר שהודה בפשע המחריד, הוא העניק למשטרה חלקים מרגל ויד אנושית והוביל אותם לביתו, שם הם מצאו שרידים נוספים של גופות אדם ושמונה אוזני אדם בסיר. שני גברים נוספים נעצרו בחשד לרצח האישה ואחד נוסף מואשם באחזקת בשר ורקמות אדם. הקהל המקומי נאסף מחוץ לבית המשפט בעיר, כשארבעת חבריה הכנופיה בגילאי 22, 29, 31 ו-32 עמדו לדין. כולם נותרו במעצר וצפויים להופיע שוב בבית המשפט בשבוע הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בבית הזה נמצאו חלקי גופתה של הנרצחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בחדשות:

עוד באותו נושא

"היא נאנסה": סרטון קשה לצפייה חושף הטרדה מינית בחיפוש משטרתי

לכתבה המלאה

חלקי גופתה של האישה נמצאו מתחת לסלעים גדולים. חבר המועצה מת'מבני מג'ולה סיפר כי קיים חשש שהכנופיה מסתירים גופות נוספות בשטח, "לא יכול להיות שיש רק אחת", הוא אמר, "כשהמשטרה חקרה את העניין, היא גילתה שמונה אוזניים בסיר. זה אומר שיש יותר קורבנות". דוברת המשטרה קפטן צ'רמיין סטרוויג הוסיפה: "שלושה מהחשודים לכאורה רצחו אישה וביתרו את גופה. לפי החשד, כמה מהם אכלו חלקים מבשרה וחלקים מהגופה שותפו עם חשוד רביעי באמאנגווי. שרידי אדם נמצאו בזירת פשע באסקורט ובזירת פשע נוספת באמאנגווי. כרגע עדיין לא ברורה זהותה של הנרצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully