וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא נאנסה": סרטון קשה לצפייה חושף הטרדה מינית בחיפוש משטרתי

20.8.2017 / 10:46

שוטרים עיכבו אישה בת 23 לאחר שלטענתם הריחו עליה ריח של מריחואנה. הם ערכו חיפוש ברכבה ולבסוף ביצעו בה חיפוש פולשני ומשפיל במשך 11 דקות. אחד מעורכי דינה: "אני מרגיש נורא על מה שקרה לה". זהירות - תמונות לא קלות לצפייה

צילום מסך

סרטון מזעזע וקשה לצפייה חושף כיצד אישה בת 23 הוטרדה מינית על ידי שוטרים, שעשו לה חיפוש גופני אינטימי מאוד, ללא הסכמתה בצד הכביש. צ'רנסיה קורלי נאזקה, הופשטה מהמותניים ומטה ובמשך 11 דקות נאלצה לעבור חיפוש משפיל באיזור ובתוך איבר המין שלה, באקט שעורכי הדין שלה מכנים "אונס על ידי שוטרים".

אישה עוברת הטרדה מינית בחיפוש משטרתי. צילום מסך
"מרגיש נורא על מה שקרה לה". התיעוד של ההטרדה המינית/צילום מסך

השוטרים סימנו לקורלי לעצור את רכבה בצד הדרך, לאחר שלטענתם הריחו מריחואנה מכיוונה. אחרי שערכו חיפוש במכונית ולא מצאו דבר, אחד מהשוטרים הגברים התעקש כי הוא מריח את הסם, וקרא לשתי שוטרות להגיע למקום ולערוך "חיפוש נקבים" מלא על גופה של קורלי. ותוצאת החיפוש? השוטרים טענו כי מצאו על גופה 0.2 גרם של מריחואנה, כמות מגוכחת לכל הדעות.

לאחר התקרית, שהתרחשה במחוז האריס בטקסס באוקטובר 2015, שתי השוטרות הואשמו בהטרדה מינית, אך בשבוע שעבר ההאשמות בוטלו באופן דרמטי - ביום בו היה אמור להיפתח המשפט בעניין. לאחר ההחלטה אמר אחד מעורכי דינה של קורלי כי היא ביקשה לפרסם את הסרטון המזעזע לציבור ושתובע מיוחד יבדוק את העניין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'רנסיה קורלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורך הדין אמר: "אחד השוטרים בסרטון שוחח עם נוסע שעוכב גם הוא בצד הדרך, וניתן לשמוע אותו אומר: 'אנחנו הולכים למצוא עליה משהו, אפילו אם זה אומר שנצטרך לשים עליה את הידיים שלנו'. אני מרגיש נורא על מה שקרה לה. זה לא היה צריך לקרות, וגם אם זה לא פשע זה לא אומר שקורלי לא תזכה לראות את הצדק יוצא לאור".

צפו בעדות של צ'רנסיה קורלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully