וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האישה המכוערת בעולם" רוצה לחבק את כל מי שהעליב אותה

23.8.2017 / 0:04

ליזי וואלסקז, שסובלת מתסמונת מרפן ובגיל 17 הוגדרה ביוטיוב כאישה המכוערת בעולם, הפכה לדמות מעוררת השראה: "כולנו נמצאים על כדור הארץ מסיבה כלשהי, ואני הבנתי מדוע אני כאן"

סיפורה של ליזי וואלסקז שנלחמת בבריונות לאחר שזכתה בכינוי "האישה המכוערת בעולם"/Lizzie Velasquez

כבר סיפרנו לכם כמה פעמים בעבר על ליזי וואלסקז, שכונתה "האישה המכוערת ביותר בעולם". וואלסקז, כיום בת 28, אובחנה כבעלת תסמונת מרפן, מחלה גנטית תורשתית שנוצרת ע"י פגיעה ברקמות החיבור, שתפקידן הבסיסי הוא לתמוך בגוף ולספק לו אפשרויות לגדילה והתפתחות. מאחר שבכל מקום בגוף יש רקמות חיבור, הרי שכל אברי הגוף מועדים לפגיעה. אצל ליז זה מתבטא בעיוורון בעין אחת ובחוסר יכולת לעלות במשקל.

כשהיתה בת 17 נחשפה ביוטיוב לסרטון ויראלי בשם "האישה המכוערת בעולם", שהציג תמונות שלה, ויצאה למלחמה נגד בריונות ברשת. המסע הזה נמשך וכיום, אחרי הרצאת טד בה צפו למעלה מ-54 מיליון איש, למרות כל הדברים האיומים ששמעה, היא חזקה מתמיד, ואוהבת את עצמה כפי שמעולם לא אהבה.

עוד בנושא:

"האישה המכוערת בעולם" יוצאת למלחמה בבריונים
אחרי שזכתה במיליון דולר: נערת הליווי הקטינה תובעת עוד שוטרים שניצלו אותה מינית
"בוכה ומתחננת לסקס": האישה שמגורה מינית 24 שעות ביממה

שיחת הטד המפורסמת

"זה היה קשה", היא אמרה השבוע שעבר בראיון ל"בוקר טוב בריטניה",, "כנראה שחסמתי הרבה מזה כי הייתי כל כך פגועה, אבל אם הייתי מגלה מי האנשים שאמרו לי את הדברים האלה הייתי מחבקת אותם, כי זו אחת המתנות הכי טובות שיכולתי לקבל. כולנו נמצאים על כדור הארץ מסיבה כלשהי, ואני הבנתי מדוע אני כאן. למרבה המזל, יכולתי ללכת במסלול של חיוביות ולהפוך את המצב הנורא שלי למשהו הרבה יותר נחמד.

עוד באותו נושא

"האישה המכוערת בעולם" שוב הפכה לבדיחה ברשת - והפעם היא לא שותקת

לכתבה המלאה
ליזי וואלסקז, האישה המכוערת בעולם. פייסבוק, צילום מסך
ליזי וואלסקז, האישה המכוערת בעולם/צילום מסך, פייסבוק

"כשראיתי את הסרטון הייתי תלמידת תיכון בת 17 וניסיתי להבין מה יקרה כשאסיים ללמוד. הייתי מרוסקת לגמרי", היא נזכרת, "עכשיו אני מביטה לאחור ומבינה שאני לא נותנת לזה להגדיר אותי. אחד הלקחים הכי חשובים שלמדתי הוא שאנשים פוגעים באנשים אחרים בגלל שהם פוגעים בעצמם".

הראיון שלה בבוקר טוב בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully