וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנה: גבר מהצפון הורשע ברצח של בת 19 באתר בנייה באשדוד

21.8.2017 / 11:30

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את בילאל שאכר, בן 33 מבועיינה-נוג'ידאת ברצח ובאונס של רינת רואס בת ה-19 ב-2005. הוא נתפס רק ב-2014, בזכות דגימות ד-נ-א שלו שאותרו אחרי שהיה מעורב בקטטה. האם צעקה: "מבחינתי גליוטינה הייתה טובה יותר"

צילום:בני בן סימון עריכת וידאו:ניר חן
רינת רואס ז"ל. באדיבות המשפחה
גופתה אותרה על ידי עובר אורח. רואס/באדיבות המשפחה

בית המשפט המחוזי הרשיע היום (שני) את בילאל שאכר, בן 33, מבועיינה-נוג'ידאת שבצפון, ברצח ובאונס של רינת רואס, בת 19, באתר בנייה באשדוד ב-2005. במהלך הדיון, התנהל עימות מילולי בין שתי המשפחות.

האם ז'קלין אמרה כי המשפט נמשך זמן רב מדי. "זה היה עינוי דין. הוא רצח את המשפחה כולה. את רינת אי אפשר להחזיר, אבל לפחות שיקבל את העונש שמגיע לו. מבחינתי גליוטינה היה יותר טוב", אמרה לאחר מתן גזר הדין.

שאכר צעק "אני חף מפשע" אחרי קריאת גזר דין, והאם ענתה לו בחזרה: "תירקב בבית סוהר, יש אלוהים". קותי רואס, אביה של רינת, אמר כי "היה ברור מעל כל ספק שהוא אשם. התקווה שלי הוא שיקבל לפחות שני מאסרי עולם. לא היה לנו צל של ספק שהוא אשם. זה קצת אור באפלה. חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן. תודה לבית המשפט שהצדק נעשה. התפילות שלי התגשמו".

לקריאה נוספת בנושא
הותר לפרסום: נעצר חשוד ברצח רינת רואס ב-2005
9 שנים אחרי: התפתחות דרמטית בחקירת אונס ורצח

רינת רואס ז"ל. באדיבות המשפחה
גופתה אותרה על ידי עובר אורח. רואס/באדיבות המשפחה

שאכר נעצר ב-2014, אחרי תשע שניהם שבהן החקירה הייתה תקועה. הוא נחשף אחרי שנעצר בגין השתתפות בקטטה בקריית מלאכי. במסגרת חקירתו נלקחו ממנו דגימות די-אן-איי, ואלה העלו כי הן תואמות לאלו שנמצאו בזירת הרצח של רואס.

שאכר, שעבד באתר הבנייה באשדוד, אנס באכזריות את רואס ורצח אותה לאחר מכן בעת ששבה מתל אביב לבית הוריה, הממוקם בסמוך לאתר. לאחר הרצח הוא החביא את גופתה במקום. עובר אורח מצא אותה כעבור זמן מה והזעיק את המשטרה.

"הוא גמר לנו את החיים. אין לנו חיים מאז בגללו", צעקה לעבר הרוצח אמה של רינת. "הבת שלי הייתה מושלמת. רצתה ללמוד. היה לה עתיד. הגורל המר הוא שהשד הזה פגש אותה וגדע את החיים שלה. חברות שלה כבר התחתנו והביאו ילדים. לאיפה אני הולכת? לקבר שלה. שם אני בוכה ומתפרקת. אולי תענה לי. הנאשם התחתן והביא תינוקת. לי יש חלקת קבר".

אחרי 9 שנים: נעצר חשוד ברצח ואונס רינת רואס. שי מכלוף
מכחיש שרצח את רואס. שאכר/שי מכלוף

משפחתו של שכאר, בתגובה צעקה עליה: "תסתמי את הפה שלך, את משקרת". מונתהא שכאר, דודתו, אמרה לפני הכרעת הדין כי "אנחנו מאמינים שהוא חף מפשע. אנחנו מחכים לראות מה קורה. הוא לא עשה את זה. ד-נ-א זו לא ראיה יחידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully