וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בחיפה: הצעיר שטען כי פלט כדור וירה באביו למוות נחשד בהריגה

20.8.2017 / 2:00

על אף טענות סנגורו של החשוד כי מדובר בתאונה, בית המשפט החליט כי העבירה המיוחסת לו אינה גרימת מוות ברשלנות. נציג המשטרה בדיון אישר כי היחסים בין האב ובנו היו טובים. מעצרו של הצעיר הוארך עד מחר

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
"לא ברור כיצד התגלגל האקדח לידיו"/חטיבת דובר המשטרה

בית משפט השלום בחיפה האריך אמש (שבת) ביומיים את מעצרו של הצעיר בשנות ה-20 לחייו החשוד בגרימת מותו של אביו אתמול לפנות בוקר. לטענת הצעיר, האב נהרג לאח שכדור נפלט מאקדחו, שאותו הוא מחזיק ברישיון במסגרת עבודתו כמאבטח. אף על פי כן, בדיון בהארכת מעצרו התגלה כי הצעיר חשוד בעבירת הריגה ולא בגרימת מוות ברשלנות. נציג המשטרה בדיון אישר כי נראה שהיחסים בין האב ובנו היו טובים.

בהחלטת השופט על הארכת המעצר נכתב כי "הצעיר חשוד בכך שהיום בשעה 1:30 ירה באביו ומאוחר יותר נפטר האב בבית החולים. העבירה המיוחסת לחשוד היא עבירה של הריגה, בעוד שלטענת הסנגור חומר הראיות שנאסף כה עד כה מצביע על גרימת מוות מתוך חוסר זהירות".

עוד בוואלה! NEWS:
ה"פגע וברח" אמש בנתניה: נעצר חשוד בדריסתה למוות של בת 87
עשרות אסירים שובתים רעב בכלא אשל: "לא נכרע ברך בזמן חיפוש"
המשטרה קבעה: המפגינים לא יוכלו למחות מול בית היועמ"ש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מותו נקבע בשעות הבוקר. האב שנהרג/מערכת וואלה, צילום מסך

השופט הוסיף: "עיינתי בחומר הראיות שנאסף אל תיק החקירה, לרבות עדות אחותו של החשוד, והודאתו של החשוד, ואינני בא לקבוע מסמרות בשלב זה האם עבירה המיוחסת לו היא אכן עבירה של הריגה או שמא עבירה קלה יותר. אם כי עלי לציין שמגרסתו של החשוד במשטרה לא ברור כיצד התגלגל האקדח לידיו, ומה הטעם ראה לירות בו באותו אקדח כאשר אביו יושב מולו". עוד אמר השופט כי גופתו של האב תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית טרם הלווייתו, וכי הוא ממליץ בפני שירות בתי הסוהר לאפשר לצעיר להשתתף בהלוויה.

ביום שבת לפנות בוקר הובהלו חובשים ופרמדיקים של מד"א לדירה ברחוב בן יהודה שבחיפה, שם מצאו את האב כאשר הוא פצוע באורח קשה מירי בפלג גופו העליון. הגבר טופל במקום ופונה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים רמב"ם שבעיר, שם נקבע מותו בשעות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully