וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים מתייצבים לצד נתניהו: "ההפגנות - פיגוע בדמוקרטיה"

15.8.2017 / 15:16

שר התיירות יריב לוין גינה ההפגנות ליד ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט: "אף אחד מאתנו לא רוצה לחיות בחברה בה רשויות החוק מקבלות החלטות על פי לחץ ציבורי", אמר. השר אורי אריאל: "נתניהו עובר לינץ' תקשורתי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הביע תמיכה בראש הממשלה. השר יריב לוין, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר התיירות יריב לוין התייצב היום (שלישי) לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי גורמים שונים מנסים לסיים את כהונתו באמצעות רשויות אכיפת החוק, על רקע החקירות המתנהלות נגדו. "אנחנו חיים במדינת חוק", אמר השר במהלך סיור ביישובים הבדואים בנגב. "נוצרה כאן אווירה ש'אם לא ניתן להחליף ראש ממשלה בבחירות כי הציבור תומך בו – אז בואו ננסה להדיח אותו בדרכים אחרות'".

"לשם כך מקיימים הפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט", טען לוין. "כדי להביא למצב שבו גם אם אין ראיות וגם אם אין שום בסיס לעניין הזה, יעמידו לדין את ראש הממשלה. אלו דברים שלא יעלו על הדעת בחברה דמוקרטית. אני הייתי מצפה מכלבי השמירה של הדמוקרטיה לצאת כנגד העניין הזה במלוא העוצמה – אבל לא ראינו שזה קרה. אני חושב שההתייצבות החדה והברורה שרי הליכוד ואלפי חברי המפלגה בכנס שהתקיים בשבוע שעבר, המייצגים את הרוב המוחלט של הציבור, הציבה תמונה ברורה שמראה את המציאות כמו שהיא".

עוד בוואלה! NEWS:
מעצרו של ראאד סלאח הוארך: "חשד שנאומו הוביל למעשה אלים"
מפות תקיפה ותצלומי לוויין: הצצה לחדר המלחמה של קוריאה הצפונית
הכתה דוגמנית בזמן טיול: ההסתבכות המוזרה של אשת הרודן הקשיש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השר לוין ציין כי למרות החקירות, הקואליציה שומרת על יציבות. "התמיכה בראש הממשלה – מוחלט", הבהיר. "הליכוד מאוחד סביב ראש הממשלה. הקואליציה יציבה. ההפגנות האלה בלתי לגיטימיות לחלוטין. הן מעשה שלא ייעשה בחברה דמוקרטית. אף אחד מאתנו לא רוצה לחיות בחברה בה רשויות החוק מקבלות החלטות על פי לחץ ציבורי או דרישה של קבוצת מפגינים כזו או אחרת. זה מעשה שאסור להסכים לו. הציפייה היא שתהיה התגייסות של התקשורת כדי לגנות את התופעה הפסולה הזו".

לדברים הצטרף שר החקלאות אורי אריאל שכינה את ההפגנות סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה – "פיגוע בדמוקרטיה". "מי שבא להפגנה תחת הכותרת 'נתניהו אשם עד שלא תוכח חפותו' זה בגדר פיגוע בדמוקרטיה. אין דרך אחרת לכנות זאת. מה שנעשה בחלק מכלי התקשורת הוא לינץ' תקשורתי. לכל אחד, גם אם קוראים לו מר נתניהו, עומדת חזקת החפות. כך התקשורת צריכה להתייחס לדברים. אחרת נגרם נזק שקשה לשער אותו. אם זה לא ישתנה – זה יביא נזק חמור ביותר לדמוקרטיה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully