וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטית שרדה חודש בלי אוכל ומים אבודה ביער באלבמה

17.8.2017 / 9:22

סטודנטית לרדיולוגיה הלכה לאיבוד ביער באלבמה ושרדה שם חודש שלם בלי מזון, שתייה או נעליים. אחרי מאמצים ממושכים, היא הגיעה לכביש הראשי ואותרה במקרה ע"י נהגת שעברה במקום

צילום: רויטרס

בסרטון – סיפורה של המטיילת ששרדה חודש על הר בניו זילנד, אוגוסט 2016

ליסה טריס, סטודנטית לרדיולוגיה בת ה-25 הלכה לאיבוד בין אלפי דונמים של יער צפוף במידלנד, אלבמה, ללא נעליים או מחסה. עד שנמצאה בחיים, טריס הורידה ממשקלה יותר מ-20 ק"ג והייתה מכוסה בשריטות ועקיצות. לא היה לה טלפון או ארנק, היא ניזונה מפירות יער ופטריות בר וצרכה מים מהנהר או משלוליות שמצאה. אחרי חודש של סיוט, היא הצליחה למצוא את דרכה לכביש הראשי בשבת האחרונה ונמצאה ע"י נהגת שחצתה במקום והבחינה בה בסביבות השעה 14:00.

"הנהגת ראתה משהו זז בין השיחים בזמן שנהגה על הכביש המהיר והסתובבה חזרה", אמר השריף ריימונד רוג'רס ל-WFSA, "היא התקשרה אלינו ודיווחה שאיתרה את האישה שנעלמה. סוף סוף מצאנו אותה והיא חיה". זה הביא לסיומו של חיפוש ממושך אחר הסטודנטית שעל היעלמותה דווח ב-23 ביולי.

ליסה טריס שרדה חודש שלם ביער באלבמה. פייסבוק, צילום מסך
ככה נראתה ליסה טריס לאחר שנמצאה בחיים אחרי ששרדה חודש שלם ביער באלבמה/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

התעלומה נפתרה: מי כתב SOS על אי נידח ואיך זה קשור לתנין?

לכתבה המלאה

למשטרה נודע שטריס הייתה עם שני גברים שפרצו לבקתת ציד לפני שנעלמה. המשטרה דיווחה שטריס לא ידעה שהגברים מתכננים לפרוץ לשם ולא רצתה לקחת חלק בשוד הזה. "היא לא הכירה את האזור וככל הנראה רצה בלילה, נכנסה ליער והלכה לאיבוד", הוסיף השריף. הגברים איתם הייתה, מנלי דיוויס בן ה-31 ורנדל אוסוולד בן ה-36, גנבו פריטים בסכום של 40 אלף דולר הכוללים טרקטורונים ומסורים. שניהם נעצרו והואשמו בפריצה. הם גם הועלו כחשודים בהיעלמותה של טריס.

טריס סיפרה למשטרה שניסתה להמשיך לנוע ביער, עם מעט המזון שמצאה, וגילתה הרבה פעמים שהיא נעה במעגלים. המשטרה אמרה שהדבר הראשון שעשתה היה לוודא שטריס מקבלת את הטיפול הראוי. "לא שאלנו אותה יותר מדי שאלות", אמר רוג'רס, "רצינו לוודא שהיא בריאה אז לקחנו אותה לבית החולים. לא חקרנו אותה בזמן הזה".

ליסה טריס שרדה כנגד כל הסיכויים. פייסבוק, צילום מסך
ליסה שרדה כנגד כל הסיכויים/צילום מסך, פייסבוק

"אין לנו עדיין פרטים מלאים", סמל צ'אד פולקנר לתקשורת המקומית, "בימים הקרובים נבקש לקבל קצת תשובות. מה שחשוב כרגע זה שהיא חיה". טריס חזרה לביתה בלואיוויל ביום שני, שם תמשיך בתהליך ההחלמה, "היא מאוד חלשה, כואבת ורזה", אמרה אחותה אליזבת', "כל חלק בגוף שלה פצוע. יש לנו מזל שהיא חיה. היא חזקה מאוד ועברה את זה בענק". אחיה של טריס, וויל, אמר שהיא מתחזקת וחוזרת לעצמה, "השבועות הקרובים יהיו קשים, אבל היא פייטרית".

ליסה טריס נמצאה פצועה ומלאת עקיצות. פייסבוק, צילום מסך
ליסה טריס חבולה אך מצבה משתפר/צילום מסך, פייסבוק
האחרונים שראו את ליסה טריס לפני היעלמותה ביער. פייסבוק, צילום מסך
מנלי דיוויס בן ה-31/צילום מסך, פייסבוק
ליסה טריס שרדה בעזרת פירות יער ופטריות. פייסבוק, צילום מסך
"השבועות הקרובים יהיו קשים, אבל היא פייטרית"/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • אלבמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully