וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: קפצה מצוק בגובה 25 מטרים - ושכחה לעשות משהו שכמעט עלה לה בחייה

11.7.2017 / 12:16

יותר מזל משכל: אישה מקולורדו קפצה למים מצוק גבוה ושכחה שקפיצת בטן מגובה של 9 קומות זה לא הדבר הכי חכם לעשות. באורח פלא, היא נפצעה קל בלבד

צילום מסך

אישה מקולורדו שרדה בנס לאחר שביצעה קפיצת בטן מצוק בגובה של 25 מטרים. הטעות הטרגית צולמה בווידאו על ידי מטיילים נוספים שצרחו באימה כשראו אותה קופצת למים בתנוחת "סופרמן" לא נכונה ומסוכנת.

את הסרטון הקצר פרסמה רייצ'ל דוקיטש מדנוור, קולורדו, וכתבה בכותרתו: "מה לא לעשות כשקופצים מצוק בגובה 25 מטרים". היא הוסיפה: "האישה קמה משם עם אף מדמם והייתה מאוד מבולבלת". פרמדיקים ומטוסי חילוץ הגיעו לצוק פרדייז קוב, שנמצא ממערב לקולורדו ספרינגס, וחילצו משם את הפצועה. מאוחר יותר עדכנה דוקיטש את העוקבים המודאגים שהקופצת מטופלת בבית החולים ושמצבה טוב, "היא צפויה לעבור התאוששות מלאה".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האמת מאחורי סרטון הבחורה שנופלת מצוק שהכעיס את הרשת

לכתבה המלאה

הקטע צולם ב-4 ביולי, בחגיגות יום העצמאות של ארה"ב באזור שידוע כמקום שחייה פופולארי בקולורדו. דוקיטש מאמינה שהקופצת טעתה בביצוע הקפיצה כשניסתה לוודא שהיא קופצת רחוק מספיק כדי לא לפגוע בסלעים שמתחת לצוק. היא הוסיפה: "היא מצאה את עצמה בפוזת סופרמן ובמקום ליישר את הרגליים בנחיתה, היא נכנסה לפאניקה, קפאה ונפצעה. רואים שאין לה ניסיון בקפיצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully